Mer av alt!!!!

Reklame |

Selv om det er ganske kjedelig med mer av smitte i landet, så kan vi jammen finne på mer selv også kanskje. Mer ispynt eller? Ja! Her ble det frosset et stort stykke is i ei langpanne i går, og i dag hadde jeg et bilde!

Synes det ble vakkert etter å ha frosset ned noen kvister, blader og små roser i isen. Mer av dette, ja!

Mer garn ønsket jeg meg også. Det ble det i dag, for Europris har salg!!!! Suverent, for jeg skal bli tantebestemor i år! Vet du ikke hva det er, eller er det ikke noe som heter det? Jeg blir det i hvert fall! Gleder meg stort. Men hun skal ikke hete Alice som i reklamen min under her. Men i dag tenker jeg, mer av alt.

Mer glede, mer aktivitet og mer omsorg for hverandre hadde vært fint. Ikke mer smitte…..

Under her ser du en fin seng. Jeg tror nesten jeg ønsker meg den øverst der! Tenk å ha en sånn da. Kjemefin!

Barneseng HUS med skuff og madrass inkludert 80×160//Alice seng m/uttrekk//Little Dutch togbane til barn i tre, blå

6 kommentarer
    1. Å så koselig å bli tantebestemor da! Så stas! Mine barn kalte min onkel for besteonkel (han hadde ingen barn selv og kunne ikke bli bestefar) -han var veldig glad i tittelen sin! Jeg tenker at gode titler kan det ikke bli for mange av! Jeg likte også den hus-senga….. og kos å kunne strikke til den lille også etterhvert! God klem <3

      1. Morsomt med sånt. Vi får se hva ungen vil kalle meg etterhvert, men tantebestemor var ikke dumt. Hussenga fristet meg skikkelig, men jeg har ikke plass der jeg ville ha den. Men det kan kanske gå an å fikse noe selv en gang. Gleder meg til å strikke litt i fine farger. Godt med strikketøy i vinteren. Klemsiklem:)

    2. Leke med isen er gøy:)
      Gratulerer. Gøy å bli en tantebestemor. Jeg er det til så mange også på filippinene:)
      Den rosa sengen er så fin:)

      1. Ja, jeg er tantebestemor til mange egentlig, men det er ikke alle jeg har så nær kontakt med.Denne babyen blir litt speisellt kjenner jeg. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg