Mer snø?

Det småregner litt og snøen får kjørt seg. Jeg var ute i morges for å lage meg en snøskulptur til, men det var ikke lett. Snøen var så kornete at det nyttet ikke å få til detaljer. Men frøkna siktet på meg og kastet snøball. Skal si jeg måtte dukke for ikke å bli truffet!

Jeg tenkte å lage en haug med digre sopper i dag, men så store ble de ikke, fordi snøen altså ikke var stabil. Men litt moro hadde jeg da ei stund før jeg var så kald at jeg bare lengtet inn.

Det ble en god kopp med kakao og krem. Det er ikke fullt før det renner over eller? Godt var det jammen.

10 kommentarer
      1. Takk du! Ja, det er jo gøy bare å lage en snølykt synes jeg. Kakao varmet etter at jeg var ute. Selv om det var null grader, så ble jeg kald. Jeg er ikke så aktiv når jeg sitter på huk og lager snøfigurer da! Klemsiklem 🙂

    1. Herlig, som du leker deg i snøen! Fantastisk….ser så gøy ut når du holder på og inne venter en flotters kakao….Deilig altså! Klem herfra…

      1. Det tar jo ikke så lang tid da og det er gøy å bruke alt gratismaterialet. Jeg liker en vanlig snømann med gulrotnese også jeg da. Ha en fin kveld. Klemsiklem.)

    2. Sååå fine de er! Lekkert – du koser deg veldig! Og kakaoen ser helt nydelig ut….. hmmm – var det jeg skulle tatt i kveld, men det blei te! Klemmer <3

      1. Takk du! Ja det er herlig med litt vinter. Nå regner det her, så det er vel over for denne gang. Kakao er alltid godt da. Det ble en kopp til på meg! Klemsiklem:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg