Miiiiiiiiiiiiiiiiiin kake….

Fordelen ved å ha bursdag i kornatiden, er at jeg kan spise alle kakene selv!!!! Nei, vet du hva, det er ikke sundt. Eplekake, sjokolade- og ostekremkake gikk rett i frysa til bedre tider!

Men muffins er godt da! De fikk stå framme. Det er ikke gøy i ikke kunne ha besøk av de jeg vil. Ingen kommer i dag. Ingen!!!! Jammen godt jeg har mannen min, for vi to kan da spise kaker sammen. Jeg tente et lys for meg selv. Det føles fryktelig ensomt uten barn, barnebarn, søsken og mor, men sånn er det nå her hos oss. Koronatid! Koronabursdag…..Ikke gøy i det hele tatt.

Men jeg fikk øvd på å lage blader med strøytetippen. Lett var det ikke, og kremen var litt for tynn. Nå vet jeg hvordan det skal gjøres i hvert fall, så får jeg øve mer en annen dag. Nå skal jeg bare kose meg i hele dag,nemlig. Gratulerer til meg på min fødselsdag!

12 kommentarer
    1. GRATULERER MED DAGEN!

      Åååå de lekreste fristelser her altså! Mmmmmmm kaker er såååå godt 😀

      Lag deg en fin bursdag i dag, Natheless!

      klem

    2. Gratulerer masse med dagen Randi 🙂 Håper du får det kjempefint med mann og muffins. Du finner sikkert på noe fint å gjøre kjenner jeg deg rett 🙂 Store bursdagsklemmer herfra <3

    3. Gratulerer så masse med dagen igjen, Randi <3 nyt den så godt det lar seg gjøre! Og alle kaker er dine – forhåpentligvis kan vi snart dele dem med andre igjen! Gode klemmer <3

      1. Hjertelig takk. Jeg har hatt en finfin dag her hjemme. Ja, de kakene får bare vente på bedre tider. Snart kan vi vel kanskje treffes ute i vårsola tenker jeg. Klemsiklem 🙂

    4. Hipp hurra til flinke og kreative deg! Vakker dame og og flotte kaker! Herlig…Nei – besøk kan vi ikke ha! Gratulerer med dagen, hun leve….Hipp Hipp….Bursdagsklem.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg