Min lykke!

I dag var det min tur til å lage bål. Det er ikke noe jeg gjør ofte, men været i dag inviterte til utelunsj! Jeg koste meg noe veldig. Enkel servering passer meg. Jeg varmet saft over bålet, og så var det rundstykke med gul ost og skinke, pluss litt eple. Noen eplebiter ble det i saften også. En lykke av en dag, og jeg var bare et kvarter fra der vi bor. Lange turer trenger jeg ikke for å kose meg.

Men jeg gikk en runde etterpå. Det er fortsatt snø i skyggepartiene. Fire kilometer ble det i det vårlige været.

Jeg plukket litt forårsgress i solhellinga. Det ble til en krans som jeg skal pynte opp litt siden.

14 kommentarer
    1. herlig ,og den lunchen var lekker :=) det skal ikke mye til alltid og heldige er du som har dette så tett innpå der du bor .
      Vi har spist ute 2 ganger denne uken ,og det blir noe eget ute i det fri :=)

      1. Ja, det enkle er ofte det beste for meg. Kosa meg skikkelig. I dag er det så kald vind at det er ikke fristende å spise ute i det hele tatt. Men sånne dager kommer snart igjen. Ha en fin helg 🙂

    2. Ser så koselig ut med bål ute nå når det fremdeles er litt snø og kulde. Men tror ikke jeg hadde greid få fyr på utebål, jeg som bruker både gode vedkubber, opptenningsved og tennbriketter for å fyre i ovn inne og enda må passe på at det ikke slukker😄

      1. Veldig koselig liten tur. Jeg hadde tennbriketter, tyri og tørr ved med meg, så det gikk fint. Jeg hadde til og med husket fyrstikker denne gangen!!!!!! Klemsiklem

      1. Det er ikke ofte jeg heller lager bål. Når jeg er alene blir det kun når det er snø, for jeg liker ikke å tenne bål når det er fare for brann. Men i snøen er det koselig. Klemsiklem:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg