Min lykke…

Det er faktisk de små ting i livet som gir meg mye glede i disse dager. Solliv, som du finner HER, minner oss stadig om lykke, og dette er for meg virkelig lykke!  Krokus med sommerfugl!

Dette er også lykke. Rådyr i fjorårsgresset, klare for en ny sesong. Litt utydelige bilder, men disse tok jeg i kvelden på søndag. Herlig å gå tur i det sola går ned, kjenne frisk luft i ansiktet og se at våren kommer stadig nærmere.

Selv om løvtrærne enda står der nakne og grantrærne ikke har fått nye friske skudd, så er det et fint lys i mars også.

Jeg så skyer som minnet om en hare, og det måtte jeg tegne da jeg kom hjem. En sånn tur er lykke for meg, og jeg håper du også opplever og nyter naturen i våren. Når vi ikke kan finne på så mye annet spennende, så har jammen en tur i skog og mark mye å gi.

12 kommentarer
    1. Så nydelig skapninger og bilder du hadde fanget Natheless. Så fantastisk å se:)
      Synd at det er bare regn her igjen. jeg er vær avhengig når jeg skal på tur:)

      1. Tusen takk! Herlig å være ute. Regn er også ok bare det ikke varer i dagevis. Men det er ikke alle kameraer som tåler regnet heller, så da blir det lite bilder hos meg. Ha en fin ettermiddag 🙂

    2. Så sant så sant… det er der lykken finnes og ofte glemmes. 🙂 Tusen takk for at du og andre som Solliv minner oss på det 🙂 Og du fremhever de så herlig med dine fargestifter <3 Klem

      1. Ja, de små ting kan jammen gi store gleder! Herlig med Solliv som oppfordrer oss til å tenke oss om litt i livet. Tusen takk for snille ord og ha en vakker ettermiddag 🙂 Klemsiklem:)

    3. Ja naturen går hvertfall sin gang…men krokus og sommerfugl! Kan nesten ikke tro det. Og de fine bildene du tegner! Det er jo bli godt humør bilder og som vi trenger det nå!

      1. Ja, våren kommer mer og mer fram. Herlig er det. I dag har vi gråvær, men isen har gått inne i vika nå. Takk for hyggelige ord fra deg, og ha en vakker dag 🙂

    4. Stor lykke dette. Er så masse å bli lykkelig av der ute. Helt strålende innlegg og tusen takk link…LYKKE
      Sommerfugl har jeg ikke sett….enda…..gleder meg! Stor klem herfra.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg