Minner…

Noen ganger kommer minnene fram litt sterkere.

Litt reprise i dag, fra 2015. Mange av dere er på youtube og tiktok. Jeg var med litt også, på youtube, men det er flere år siden nå. Det jeg lagde da, ligger jo der enda. Denne bildefilmen lagde jeg en dag jeg var litt trist over å ikke ha pappa med meg mer i livet. Han døde i 88, men det han er fortsatt ofte i tankene mine.

Med papir, lego og silkeblomster kan man fikse sitt helt egne uttrykk på youtube. Gøy! Jeg burde kanskje ta dette opp igjen……

6 kommentarer
    1. Jeg har noen innlegg på youtube jeg også, men det blir mye arbeid med alt som skulle publiseres og dermed ikke blir prioritert.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg