Mitt turområde…

Fortsatt er det is inne på skogen. Jeg synes det blir spennende bilder av det.

Vinteren vil ikke gi slipp riktig enda, selv om det er slutten av februar. Veien der jeg gikk var islagte her og der, og andre steder var det bare søle.

Jeg synes det er eventyrlig vakkert når sola skinner i blå is.

Det blir høytid over en sånn vårdag, og minner fra barndommen kommer fram. Minner om kirkeklokker på søndag og sandveier. Får du lyst til å synge og hoppe paradis i grusen? Fortsatt kan vi det, og lerka jubler over jordene. Det våres…..

16 kommentarer
    1. så vakkert,og nydelig lys du får frem ,det våres ja ,og det er en god tid,jeg får lyst til å juble ja for nå er det deilig ute :=) og snart har isen tinet bort dei fleste steder ,jeg såg foresten en hestehov i går men glemte helt å forevige den :=) ha en fin lørdag da

      1. Takk du. Herlig med vårens lys igjen. Fortsatt er det is på vannene og bakken er frossen, men det er mars i dag. Bare å glede seg til fortsettelsen. 🙂

    2. Så nydelige bilder. Veldig vakkert. Våren, den tidligste våren er så full av forventning. Skjønner godt følelsen av å ville hoppe og sprette på opptina grusveier. Og isbildene hadde veldig vakre farger, Ser du har sol. Her regner det, men våren er her også <3.

      1. Takk du. Ja, det kribler litt i meg når våren kommer. I dag har vi tåke og det har regnet i natt. Men nå lysner det i skyene, så sola kommer nok snart tilbake 🙂 Ha en god dag i den gryende vår. Klemsiklem 🙂

    3. Så utrolig mange flotte bilder fra dine områder.. vakkert 😀 Herlig å mimre frem minner i dagens opplevelser… og det tror jeg du er fantastisk flink til 😀

    4. Helt nydelige bilder….jeg får lyst til å springe ut og rope høyt HURRA! Det er så vakkert så vakkert at jeg nesten ikke har ord..Klem.

      1. Tusen takk du! Ja, det er mange små detaljer der ute, og så er det de store flatene som skog og vann. Artig å finne motiv både ute og inne. Ha en finfin dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg