Moodboard/stemningsark

Hva tenker du på i disse siste dagene av dette året? Jeg prøver å tenke gode tanker. Hva vil et nytt år bringe og hva ønsker jeg meg? Det er mange spørsmål som surrer i hodet mot et nytt år. Her er litt av mitt “moodboard” eller stemningsark fra dette året som har gått. 2021 har virkelig vært en hest som har dratt tungt! Gult var mitt års farge da, for sammen med håpets farge blå, blir det grønt.

Snøen ligger tung over skogen og gjør landskapet lysere. Jeg er i gang med å lage meg et nytt “moodboard”! Hva er det sier du kanskje. Et ark med ord, bilder, tegninger og tanker. Et stemningsark! Jeg har gjort det i flere år, og det er alltid artig å ta fram dette arket ved årets slutt, og se hva det ble til med mine drømmer og tanker. Kanskje årets “moodboard” blir fylt av farger, liv og glede? Det er i hvert fall det jeg ønsker meg framover……

15 kommentarer
    1. Spennende hva du finner på. Noe sånt har jeg aldri gjort. Hadde neppe funnet det igjen ved årets slutt. 🙈 Når man et så gammel som meg, så får man ta hver dag som en oppmuntring og glede. Selv om jeg på langt nær har lagt meg i stabilt sideleie ennå. 🤗

      1. Måtte smile her. Jeg finner det, for jeg har gjort det i noen år og samler de arkene i plastlommer i en mappe. Nei, stabilt sideleie kan bli fryktelig kjedelig for en kreativ fyr som deg. Ha en vakker dag 🙂

    2. Jeg har begynt å skrive mitt livs historie fordi jeg fikk en bok fra min datter hvor jeg skal skrive min historie. Det blir min jobb fremover:)

      1. Ja, jeg liker å gjøre det og har gjort det i over ti år nå. Ganske så artig å se hva jeg ønsket for året og hva jeg fikk til. Noen ganger blir det en helt annen vri på ting liksom. Lykke til om du prøver deg. Klemsiklem:)

    3. Et spennende ark, stoppe opp, tenke tankene og det som både har vært og det som kommer. Fine tanker. Men ønsker deg et år på ryggen av en fugl der du kan skue, nyte og flyve, ikke dra tunge lass, i året som kommer. Klem <3

      1. Det var en fin tanke!!!! Oversikt som en fugl hadde vært fint det. Jeg håper det ikke blir et så tungt og rart år som 2021. Vi krysser fingrene for det. Ha en vakker kveld. Klemsiklem:)

      1. Ja, den strevde den hesten og sånn ble året også, selv om det også skjedde at hesten hadde vinger. Vi håper det nye året kommer med masse kos. Klemsiklem:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg