Mot lysere tider….

Ja, det går mot lysere tider på mange måter. Formen min er fin igjen, snart er det lys nesten hele døgnet rundt og koronaen er ikke like skremmende. Fortsatt ruller uvær omkring oss, både i livet vårt og i naturen, men det er vår! Noen dager skinner sola og andre dager ikke.

Bak skyene er himmelen alltid blå. Ja, det er spådd regn i pinsa, men det er bare å ta på regntøy og komme seg ut likevel. Ingenting er som å komme inn igjen etter et tur i naturen. Aldri smaker kakao bedre da. God helg til dere alle og forsøk å nyte dagene videre, på tross av koronaen.

11 kommentarer
    1. Du har så rett i det du skriver. Sola tittet litt fram i dag, og det skal visst bli ganske bra her i helga likevel. Uansett så finner vi noe som gjør at vi koser oss, og her vi er, i Huset ved sjøen er det heldigvis ikke koronasmitte.🙂 God helg! Klem ❤

      1. Takk du. Ja, det været får vi ikke gjort noe med i det hele tatt. Dumt at det holder seg så kaldt overalt, men sola hjelper litt da. Klemsiklem 🙂

    2. Godt å høre at formen er bedre. Fikk ekstra vondt i armen etter andre dose og ellers ingen plager. Været kan man ikke gjøre stort med. Her skinner sola, og jeg har vært i vinterhagen å plantet om sommerblomster. Kjenner det godt i ryggen. Men det blir gøy å se at det spirer og gror. Ha en fin pinsehelg. Klem

      1. Så herlig å kjenne energien stiger igjen. Nå skal jeg kose meg i våren. Vær får være vær, ut skal jeg likevel. Så flink du er da, men blomsterglede og det hele. Ja, noen ganger streiker ryggen ved sånne anstrengelser, men det blir så fint når det blomstrer. God pinse og kos deg masse. Klemsiklem:)

    3. Nydelige og mektige bilder! Så godt at du har kommet deg igjen! Nå er det her hos meg koronaen er igang…. blir så sliten av hele greia! God klem <3

      1. Tusen takk. Ja, det finnes ikke bedre med det som går over!!! Uff, den koronaen er jeg også lei. Man blir trist av alt, men vi får håper det går bedre utover hos deg også. Klemsiklem og god pinse. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg