Nå begynner det….

Nå begynner det! I dag hadde bøketrærne begynt å bytte farge.

Men enda blomstrer det i hagen vår. Herlig med fine farger i høsten.

Jeg rakk akkurat en tur inn over skogen før regnet fosset ned. Jeg synes fluesoppen gapskrattet av meg fordi jeg ikke hadde tatt på regntøy. Den hadde helt rett. Så dumt å gå av sted uten klær som tåler vann. Jeg ble klissbløt og det ble kaldt, men jeg gjennomførte en trimtur, og var veldig stolt av meg selv. Nå er det innekos resten av kvelden.

14 kommentarer
    1. Veldig godt og bli tørr etter en våt tur, slik ekstra fortent å hygge seg etterpå. Veldig nydelige farger både på blad og blomster. Nydelige collage. <3

      1. Takk du Ja, det føles nesten som luksus det å få på tørre klær og komme inn i varmen. Kosa meg skikkelig etterpå, med varm te og strikketøy. Ha en vakker dag. Klemsiklem 🙂

    2. god morgen ,herlige bilder .Regntøy må en ha når det regner ja helt klartog godt det blomstrer lenge i hagen ,jeg har plantet en bøkehekk ,dei som jeg plantet sist høst er ennå grønne ,men dei jeg kjøpe på hagesentret og plantet nå har skiftet farge ,det gav et vakkert fargespill i hekken,lag deg en fin dag

      1. Hjertelig takk. Ja, jeg er jo glad jeg har godt regntøy. Jeg liker bøk med sine farger og mange ganger sitter jo det gylne løvet på hele vinteren også. Ikke på de gamle trærne, men på de små. Her blir det regn idag også, men jeg har nok å gjøre inne! Ha en finfin tirsdag :=)

    3. Vakre bilder ❤ Det er når man har vært våt og kald at det er ekstra godt å krype ned i en stol eller sofa og finne tilbake til varmen 😉

      1. Takk du. Ja, det er så herlig å komme inn igjen. Vi skulle bare gå en liten tur og det var opphold. Men så bøttet det plutselig ned igjen 🙂 🙂 🙂

    4. Jøye meg, en fluesopp som gapskratter. Nå har jeg sett det også! Høsten er kommet men her skinner sola.
      Så på ei regnkåpe men den skulle de ha 800 kr for. Noe dyrt spør du meg. Klem

      1. Ja, det er mange eventyr der ute, bare man kommer seg ut i skogen! 🙂 Skikkelig artig fyr.

        Jeg har hatt en sånn regnkåpe og den varte jammen i ti år. Savner det noe skikkelig, for i våres gikk den plutselig i oppløsning liksom. Men ikke alt er verdt pengene sine. 800 er mye penger for noe man bare bruker av og til. Se deg om, plutselig er de på salg.
        Ha en fin dag. Håper du får sol, for vi har litt regn. Klemsiklem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg