Nå begynner det….

Tiden mot advent raser avsted. Jeg har i år også skrevet en julefortelling som kan leses bit for bit mot julekveld. I år blir den ikke lagt ut på bloggen, dessverre for de som gledet seg til det. Men jeg finner nok fram noe annet kanskje!

Oppdelt i 24, er fortellingen selvfølgelig, så det blir en adventskalender. Vil du lese det som en julehistorie, så er det også lov. Heftet er  A5, det vil si 21 x 15 cm. 32 sider med tekst og mine tegninger til. Historien heter JUL FOR ALLE. Dette passer for de fra 3 til 100 år, som har et barnslig sind. Jeg tror at barna vil være opptatt av katten og jenta, mens de voksne sikkert vil tenke over innholdet.Det handler litt om det å ta vare på hverandre, kanskje snakke litt med naboen vår, hilse på nye i gata og åpne opp for nytt i våre liv. Jeg gleder meg til å dele historien med dere, for det er ingen andre enn meg som har lest den enda!

Med det samme jeg er i gang, så har jeg en Kunstkalender også. Det nye året 2020 er rikt illustret med mine tegninger.

Her er noen av bildene som er med. Kalenderen har en side med bilde og kalendertall, og en side med et stor bilde med en liten tekst.  26 bilder i alt tror jeg det ble, og den er i vanlig A4 størrelse.

Det blir et hull både oppe og nede i kalenderen, så velger man selv om man vil bare ha kalenderen på plass eller henge opp et bilde, eller ha begge deler på plass!

Det ble kanskje litt vel mye på en gang, men sånn ble det. Jeg har altså både en adventskalenderhistorie og en kalender denne gangen. Hva det koster? 200,- pr stk og jeg sender det gratis til deg i Norge. Om fjorten dager har jeg dem her og jeg tar gjerne opp forhåndsbestilling fra de som vil ha, for det er et begrenset opplag. Når det er tomt, så er det bare det. Er du interessert, så send meg en melding i messenger, jeg heter Randi LInd, så fikser vi adresser og dato for levering. Til deg som ikke liker sånt som dette, klikk deg bare ut og forsett med annet!

22 kommentarer
    1. Så moro, Randi! Kalenderen ser helt lekker ut – jeg er jo stor fan av tegningene dine! Og julekalenderen må jeg ha… blir ikke jul uten tenker nå jeg…! Sender en melding…. klem <3

      1. Så koselig sagt av deg da. Tusen takk. Jeg er fryktelig spent på om de som kjøper liker det. Men jeg tenker at jeg skal blåse i den janteloven. Klem

    2. Så fint..Jeg vil ha både hefte og kalender takk. ..Så sender deg en melding etterhvert…Men hold av til meg! klem…Ser så fint ut begge deler..

    3. Det er så utrolig fine og koselige ting du lager <3 Siden vi flyttet hit unngår jeg å kjøpe ting,..liten leilighet.. Og jeg har nesten ingen å kjøpe gaver til lenger..bortsett fra gutta mine da..:) Men bare fint med litt "reklame"for det er inspirerende og flotte bilder..som gir en positiv følelse 🙂 Tror ikke jeg så innlegget her på forsiden(kan ha oversett det da)..med ordet reklame dukker det ikke opp der det har jeg opplevd flere ganger ..så du burde kanskje lage et kort lite innlegg og linke til dette.. Klem <3

      1. Tusen takk. Ja, man kan ikke kjøpe alt. Koselig med dine ord! Men kommer man ikke på forsiden med reklame? Det tenkte ikke jeg på. Takk for at du sa ifra. Jeg skal legge ut nytt da jeg får trykksaken og da skal jeg huske det!!!! Klemsiklem😁

        1. Reklame og annonse og slike ord i teksten blir «fjernet» fra forsiden..Om du oppdager med en gang at du ikke vises der…så kan du redigere vekk ordet ..så dukker det opp .. Ellers må det i alle fall merkes med reklame eller noe slikt..men det vet ikke jeg hvordan man gjør…så prøv å bruk noen lignende ord..eller bare skriv noen av bokstavene..da tror jeg det går.. Rek… f.eks 🤗

    4. Dine herlige tegninger og historier ❤ skal se litt mer på det når jeg kommer hjem 😊Lite blogging og lesing fra denne kanten nå når jeg er på tur 🙂

    5. Hei,
      Så utrolig nydelige tegninger du har! Ble helt bergtatt og dratt inn i en deilig, barnslig og nostalgisk julestemning (enda sola skinner fra blå himmel og det er 11 grader ute)!
      Vil veldig gjerne kjøpe julekalenderen og kalender, – finner jeg deg som Natheless på Messenger?

      Lykke til med salget, – dette må da gå strålende, kan ikke skjønne annet!

      Hilsen Nina som er fersk blogger selv 🙂

      1. Hei Nina. Jeg heter Randi Lind i det virkelige liv. Du finner meg med det navnet på messenger vet du. Så koselige ord fra deg.Gleder meg til advent og jul jeg. Da tastes vi!👍😁

    6. Det er innlegg på forsiden som er merket reklame. Jeg bruker ikke reklame på egne produkter. Når jeg kjøper en bok selv, trenger jeg ikke merke med reklame, bare når jeg får den fra forlagene 🙂

    7. Ja, en må holde tunga rett i munnen når det gjelder ordvalg for at innleggene skal komme på forsiden.Du er dyktig både med tekst og (ikke minst) tegninger! 😊

    8. Det er kjempespennende at du har laget disse kalenderne, og jeg gleder meg veldig til å få min 2020-versjon <3 😀
      Klem til deg, Randi <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg