Naturen vil sove.

Melankoli hører høsten til, men jeg liker den følelsen også. Litt vemod over en sommer som er over, og forventning til fargen er det nå. Så kommer den stille tid, men løvfall og en nesten sorthvit natur, før rimfrost og snø overtar. Vemodig det også, men en tid for roligere dager føler jeg.

Ja, jeg er vel heldig som elsker årstidene og nyter alt vær. Fortsatt er det markjordbær i hagen og edderkoppene spinner fortsatt sine nett for å fange et bytte. Det er spådd regn her. Jeg synes det blir koselig med stearinlys, strikking og ro på kveldene. Eplekake har jeg litt igjen av i fryseren som jeg kan ta til en kaffekopp. Jeg jeg har funnet fram raggsokkene. Vi må forsøke å nyte det vi har, for plutselig er det sommer og sol igjen. Årstid følger årstid, og vi må bare ta det som kommer. Ha en fin ny uke.

 

6 kommentarer
    1. Så fine og beskrivende bilder, nydelig collage. Du viser så godt årstida vi er på tur inn i, lunhet og hygge. Alt er fint <3

      1. Takk du. Ja, nå føles det som høst her i hvert fall. Men det er helt ok for meg. Gleder meg til mer farger jeg. Ha en flott ny uke. Klemsiklem:)

    2. God morgen 🙂

      En tid for roligere dager ja – det er sant det. At det kanskje går bittelitt senere nå inn i mørketiden 🙂
      Fine bilder hos deg <3 klem og gode ønsker for dagen og dagene 🙂

    3. Det er så flott å se bildene dine, og så fine spindelvev. Jeg liker også alle 4 årstidene. Og ikke minst som i dag å kose oss inne, med lys og avslapning på annet vis. Koser meg da. 🙂 Nyt kvelden! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg