November er????

Hva tenker du om november? Mange sier det er en grå, trist måned, men for meg er den grønn og hvit! Jeg tok fram en av minigårdene mine i går, og her var det skikkelig vinter!

Det ene huset var skikkelig snødd ned, som vi var i helga.

Hesten er klar til å trekke tømmerlass, men traktoren var også i farten. Hvit og grønn passer meg fint i november. Nå skal jeg fjerne alt oransje, og erstatte det med rolige farger. Masse stearinlys og kos skal jeg ha framover, for november er måneden med forventning.

10 kommentarer
    1. Å, så fint! 🙂

      Blir nostalgisk av denne gården din, og det meste av det du lager. Kjenner jeg gleder meg til juleheftet fra deg. Det har blitt en stor del av julegleden for meg nå. God klem <3

    2. Åååå, så fin gården din har blitt 🥰 November er grå, mørk og trist ute, men det er en fin anledning til å tenne lys og gjøre det ekstra trivelig inne 😊 Ønsker deg en fantastisk torsdag, klems 🤗

      1. Ja, det gjelder å finne lunheten inne, og ikke ergre seg over det gråe der ute. Her er det fortsatt hvitt med snø, så det er lyst og fint, selv om det regner. Klemsiklem:)

    3. Har du laget mange gårder?
      Viktig å kose seg. Jeg har vært flink til det og kanskje bli litt flinkere igjen. November er grafisk for meg. Klem <3

      1. Ja, det har blitt to bittesmå gårder og en stor jeg jobber med nå, pluss flere hus da. Så koselig hobby. Godt å drømme seg vekk litt og tenke ut nye ideer. Klemsiklem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg