Novemberkos

Nå har “klokkestrengen fått forandring. November er hvit og grønn, med forventning, hos meg. Oransje og gult er byttet ut mot andre nyanser. Jeg koser meg skikkelig i denne måneden. Det er mørkt tidlig, men det er så lunt inne. Jeg tenner mange stearinlys og koser meg med strikketøy i kvelden. Noen dager baker jeg litt, koker kakao eller det blir vafler til en kopp kaffe. Godt med roligere dager og kos i november.

I dag blir det risgrøt til og med. Det hadde vi ofte på lørdagene før, men så gikk det liksom i glemmeboken. Men i november passer det jo fint. Nissegrøt, sa ungene da de var små, og det er det jo også. Ha en fin lørdag, og kos dere!

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg