Novemberkos

Reklame |

Så var oktober unnagjort for i år. Masse fine farger det har vært på løvet, og løvfallet er enda ikke over her hos meg i hvertfall. Bakken er dekket av røde, gule og brune løv etter den voldsomme vinden som var.

Jeg har sakte men sikkert tatt vekk de gylne fargene både inne og ute. Sementdamen på terrassen, har fått grønne kvister i sine hender.Nå blir det novemberkos i hvitt og grønt hos oss. Jeg elsker denne tiden av forventning mot desember, og er er vel aldri så kreativ som da. Her planlegges baking og pynt. Nei, jeg skal slett ikke bake enda, og ikke pynte til advent heller. Men planlegningen er halve jobben det. Da blir det null stress.

Jeg har begynt forsiktig å tegne noen engler, og så får vi se hva jeg får til etterhvert. Nyt dagen! Jeg leter etter et speil som gi meg et snilt speilbilde. Finnes det!

FLORESSA

MANNE//ALISON//WOODY//WRECKED//LONGPORT

10 kommentarer
    1. Ja, høsten er på hell og vinteren banker på… men fortsatt er det mye vakkert ute 🙂

      Ønsker deg en god dag og sender en klem din vei <3

      1. Hjertelig takk. Det gjelder å finne på noe koselig i disse rare tidene. Ja, det var mange fine speil. Jeg likte et av de runde! 🙂 Klemsiklem:)

      1. Tusen takk. Ja, den sementdamen brukte jeg tid på å lage, men jeg ble veldig fornøyd. Gleder meg over å se den fra vinduet mitt der ute på terrassen. Jepp, hos meg er det grønt og hvitt nå. Jeg synes det er fine grunnfarger. Lett er det også å ta inn litt lilla i advent, og siden rødt når jula kommer. Ha en finfin dag! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg