Novemberlys

Fortsatt er det løv på noen av trærne her. Bøk og eik beholder jo sine løv mye lenger enn de andre trærne, og for noen fine farger. Jeg blir i godt humør av sånt i november.

I dag har det vært grått her. Skogen var stille og fuktig. Jeg så mange dompap, men de fløy før jeg fikk bilder av dem. Det føles som om om det ikke bli riktig lyst på sånne dager på denne tiden av året. Men gule løv svinger fint i lufta og  lyser opp.

Lyset i november varierer veldig. Er det gråvær, så virker det mørkt, men om sola kommer som i går, så blir det strålende.

8 kommentarer
    1. Å, så flott! Jeg blir også i godt humør av slikt når jeg går tur, men her er det ikke mye løv igjen nå, så lite farger. Men fin likevel, med frost på bakken i dag 🙂
      Ønsker deg en god dag. Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg