Novembertåke

Ja, det ligger over oss med tåke og regn for tiden. Vanligvis liker jeg sånt vær for noen dager. Tåkedans mellom løvtommetrær, en og annen dompap som gir lyd fra deg og så det dunkle lyset. Men blir det for mange sånne dager, kan det kanskje kjennes tungt for mange.

Jeg sliter fortsatt med svimmelhet, så det er lite aktivitet om dagen. Det beste er å sitte stille. Ikke alle dager orker jeg å lese eller sitte på data. Noen dager er bedre enn andre, så da orker jeg litt kreativitet også. I dag er ikke en sånn dag. Når man føler seg som en full kjerring fra man setter føttene på gulvet, da er det ikke gøy. Ikke det at jeg vet hvordan det er å være full kjerring da. Men jeg sjangler og holder meg fast i veggene kan man si.

Legen min ønsket meg god bedring og ba meg ta det rolig, så da gjør jeg jo det. Det går over, etter hvert.

Men det er trist når man har mye man vil gjøre og være med på. I dag spiller jeg julemusikk og hekler litt innimellom. Kaffe og mat smaker heldigvis godt midt i “sjøsyken”, Ja ja, det var nok et sutreinnlegg fra meg, men sånn går nå dagene……

14 kommentarer
      1. Takk for omtanken. Denne gangen tar det visst tid. Jeg “kjører” ikke karusell lenger, men svimmelheten sitter i enda og da er det ikke lett å gjøre så mye akkurat. Jeg får drive med hyggelige ting og spille julemusikk til det går over. Klemsiklem:)

    1. Slik er det med meg også. Svimmelheten, søvnløshetn også videre. Men litt klarer vi å gjøre. Små gleder I hverdagen. Jeg gir mat til fuglene og det gir meg glede å se på dem:)

      1. Ja, litt trøst at vi er flere! 🙂 Men gøy er det ikke. Litt kan jeg gjøre, og heldigvis er den verste karusellen over nå. Men svimmelheten sitter i lenge. I natt har jeg sovet godt, og det gjør så mye. Vi får heie på hverandre og tenke at det går over. Klemsiklem:)

      1. Tusen takk for omtanken og fine ord.Heldigvis mye bedre, så jeg håper det er over nå. Nei, dette er skikkelig ubehagelig, men jeg er glad det går over i hvert fall. God helg. Klemsiklem 🙂

      1. Det er Krystallsyke og de krystallene i øret er slemme fra tid til annen. Menieres er det ikke heldigvis. Jepp, jeg prøver å gjøre som legen min sier, men lett er det ikke det heller. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg