Ny uke, igjen….

Dagene går så fort, synes jeg. Ny uke, igjen. Ute har mye av det du ser på bildene smeltet i helga, og på flere av gangveiene er det fint å gå i joggesko nå. Men kommer du ut på grusveiene, så er det pigger som gjelder. Jeg ble den heldige eier av piggsko i uka som var, og det var jammen fint. Mye lettere å gå med, enn brodder.

Ellers har helga vært fin den. Jeg har strikket litt, gått turer, hatt besøk og drukket opp siste flasken med julebrus. Ja, den hadde jeg spart til meg selv, fra jul. Men nå er det slutt på brus og kos, eller? Ikke helt, men man må jo begrense seg litt. Om man koser seg hver dag, vil man ikke sette pris på det, tror jeg. Tilbake til hverdagen? Men det er slett ikke lett, for her er det mye å feire om dagen. Alt fra bursdag, bryllupsdag, morsdag, fastelavn og alle hjerters dag på bare noen uker! Men det gjelder å ha hverdag når det er hverdag, og feire når det er begivenheter. Det går mot vår. Det må jeg også feire?????

Det ble feiret med en tegning av Vårfrøkna!!!!

 

4 kommentarer
    1. Det at det snart er vår, det er noe som kan feires, det!💚
      Ellers- tenk å kunne tegne som du! 🤗

    2. Hihi, fort gjort at det blir for mye feiring, ja….! Hverdag må iallfall være hverdag – så går nok resten greit, tenker jeg! Så bra at du er fornøyd med piggskoa – jeg har jo kjøpt meg nye – det er jo såå kjekt! 🙂 klem

      1. Jepp, nå er det tilbake til normalen. Piggsko er gull. Her kom snøen tilbake i går kveld, så piggsko er fint. Man aner ikke lenger hvor de glatte partiene er!!!! Ha en fin dag. Klemsiklem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg