Ny uke!

Litt av en uke. Så mye vann, regn, rim, is og enda mer vind! En dag gikk jeg en tur i morgenlyset, og kunne ikke fatte hvordan sola kunne skinne inn over isen der jeg gikk. Men vet du hva, flere hundre meter unna, var det et hus. Sola skinte i et vindu der, som så kastet lyset tilbake inn der sola aldri skinner! Gøy og overraskende!

Det er ikke ofte vi har sett is i vinter, men denne morgene var det is både her og der. Vakkert og spennende og fantasien fikk brukt seg.

Sola har også skint, men de siste dagene har det bare regnet og regnet, blåst noe veldig og regnet igjen. Men sånn er denne grønne vinteren. Litt rar! Noe rart er det her også. Hvor har knappen for lagring blitt av. Innlegget måtte enten legges på dato og klokkeslett eller publiseres med en gang? Rart?

12 kommentarer
    1. Vakkert med gjennskinn av lys <3 Veldig mye vind her i dag og mye vann..flom i Drammen..får håpe det ikke blir så mange ødeleggelser av det…Har ikke registret det med "knappen"kanskje det var i orden da jeg lagde innlegg.. Klem og fin ny uke til deg <3

      1. Litt av et vær vi har om dagen. Jeg synes litt vind er ok rusker opp litt, men ikke når det blir på denne måten. Dette blir vi lei, ja! Knappen var borte i går og i dag eksisterte ikke bloggen min heller. Men jeg klarte da å logge meg inn på nytt til slutt. Noe rart er det her om dagen. Klem 🙂

    2. Nydelige bilder. Artig når lyset og sola kommer fra uventa hold. Det har vært lite is her jeg bor også. Heldigvis, tror jeg at jeg syns :). <3

      1. Tusen takk! Ja, det var litt rart med sol der, men morsomt! Heldigvis ikke mye is her heller. Jeg har kun falt på is på veien en gang i vinter. Det gikk bra, bortsett fra noen blåmerker. Tenkte ikke på at det kunne være glatt, og så plutselig var det det i et stykke av veien som lå i skyggen. Jeg gikk med naboen i mørket med hodelykt, og da er det ikke alltid så lett å få med seg alt. Ha en fin dag! Klemsiklem:)

      1. Takk du! Jeg er ikke så glad i at det er glatt, men jeg liker variasjon. Det er så spennende å fotografere i snø. Pluss at jeg liker å se at våren kommer. Snø som smelter, varmt i solveggen og fjorårsgresset som kommer fram. I år er det liksom vårlig hele vinteren, og det blir ikke samme forventning til våren. Joda, jeg gleder meg til tynne klær og blomster overalt da! Nyt dagen! Klemsiklem:)

    3. Så nydelig og så spesilet med det lyset gjennom et vindu og tilbake igjen. Aldri opplevd. Fint.
      Den knappen du mener vet jeg ikke noe om. Men jeg kan ikke alt jeg altså. Klemmer igjen…

      1. Ja, det var en stor overraskelse. Jeg så ikke det vinduet før jeg hadde gått litt lenger innover i skogen. Da forsto jeg hvorfor sola skinte i isen! Knappen er på plass igjen den heldigvis. Det hender jeg skrivet et innlegg og lagre det, men denne dagen var det ingen knapp for å lagre innlegget. Jeg måtte publisere med en gang. Men det fikset seg det også. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg