Nye farger.

Ja, jeg fikk nye farger til jul, akvarellblyanter,men det var ikke det jeg skulle fortelle om nå. Jeg har byttet farger i januar! Heldig meg fikk nydelige roser i helga, i den fine fargen. Jeg har fjernet det røde i huset, for nå er det snart slutt på hele jula hos alle. Men man kan da ha stemning og lys likevel.

I kjøkkenet ble det blått nå. Jeg vet ikke hvor lenge jeg har hatt dette stoffet liggende. Jeg kjøpte det for å lage en maritim stil en gang, men nå ble det sydd kjøkkengardiner og puter i januar.

Med roser og hvit hekleduk ble det vårlig, synes jeg. Ute har det snødd, og jeg har fortsatt juletreet i stua, med lys, men uten pynt. Det grønne passer fint til alt. Farger gir glede og tanker om vår.

9 kommentarer
    1. Det er litt godt synes jeg, at årstidene skifter, også innomhus. Vi trenger litt endringer for å ha noe å se frem til 🙂
      Det var pent hos deg, og roser er jo vakre og pynter sånn opp. Rett og slett nydelige på bildene dine ♥

      Klemmm

      1. Så hyggelige ord fra deg. Tusen takk. Ja, jeg liker at vi har årstider og høytider. Det er alltid noe å glede seg til da. Rosene er så vakre, men til helga skal jeg ha en bukett med tulipaner. Det blir fint med de struttende vårblomstene i huset. Ha en fin dag. Klem 🙂

    2. Det ble veldig hjemmekoselig <3 Trivelig kjøkkenkrok 🙂
      Blått er min favorittfarge, og lyslilla (og tofargede) roser er mine favoritter, så fargene falt i smak her 😀
      Det er deilig å gjøre litt endringer av og til, og det skal ofte ikke mer til enn noen andre gardiner og kanskje noen nye løpere i en annen farge 🙂 Ha en fin dag ettermiddag og kveld 🙂

      1. Takk du! Jeg har aldri hatt så mye blått i huset før nå. Jeg liker lillatonene og grønt også. Rosene er så vakre. Ja, etter jul trenger vi farger, andre farger. Koser meg inne i dag for her har det snødd og regnet. Ha en fin kveld 🙂

      1. Tusen takk! Koselig med rødt ellers i året også. Jeg liker tødt på sommeren med jordbær og i en tidlige høst med plommer og røde epler. Klem 🙂

    3. så koselig kjøkken du har og dei nye gardinene og putene var bare så fine :=) ja nå er det ut med julen for alle rekner jeg med iallefall til helgen når vi skriver 20 dag jul :=) da er det alltid hyggelig med noe nytt og roser passer hele tiden :=)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg