Nye tak….

Ikke annet å gjøre enn  å brette opp ermene og trå til i det nye året. Egentlig fint å starte på nytt også. Året som gikk var ikke særlig oppløftende, så det kan jo bare bli bedre!

Nei da, man skal ikke klage. Alt kunne vært så mye verre egentlig. Jeg har snill familie, gode venner, en grei helse og mat på bordet. Men mine problemer har vært vonde, og nå ønsker jeg meg et fint og rolig nytt år. Jeg går mot nye mål, forsetter min livstilsendring og håper jeg kan være aktiv og mye ute på tur. Naturen gir meg både rekreasjon, trim, hvile og kreative tanker.

Det nye året har begynt å bre ut sine vinger over oss. Glede, omsorg, oppmuntring og omtanke, pluss masse kjærlighet deles nå ut og jeg håper vi alle får vår del.

16 kommentarer
    1. god morgen,ja vi var flere som slet litt i året som var og som du sier,det kan bare bli bedre,men ofte må vi jobbe litt for det selv alt etter hva det gjelder :=) jeg satser på et godt år og ønsker deg det også :=) ha en fin dag da

      1. Ja, det er så sant. Mye kan vi gjøre selv. Men det jeg slet selv med i fjor, var ikke mulig å styre selv, dessverre. Jeg går videre og møter det nye året med glede nå. Helsa skal bli bedre og det er virkelig noe jeg jobber med selv. Blodtrykket har heldigvis blitt normalt igjen siden i sommer, og med enkle grep fortsetter jeg den reisen. Håper du snart er på bena igjen. Klem fra meg 🙂

    2. Jeg ønsker deg kun det aller beste for dette året ♥
      Bare å brette opp ermene ja, og skape det vi kan av lykke og glede og gode opplevelser.
      Klem ♥

    3. 2020 må jo bare bli et godt år for oss alle. Leit når ting kommer på som man ikke rår med selv, og det vil vi nok oppleve litt av i 2020 også, men får håpe det blir et snilt år. Ønsker deg alt godt Randi! God klem 🙂 <3
      Blir så glad av tegningene dine. 😀

    4. Godt Nytt År med masse muligheter. Håper tingene som var vonde for deg i 2019 blir bra i 2020. Vi får jobbe på med turer og alt sammen. Bra du har gode venner som hjelper til….Klem til deg. Nydelig sitert og vakker tegning og bilder.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg