Nyt dagen!

Så mye tull om dagen! Det lille kameraet mitt som jeg har med overalt, har begynt å streike. Vi var på boligmessa i helga og jeg knipset i vei som vanlig. Men et eller annet hadde skjedd. Bildene ble så lyse. Jeg måtte fikse det i fotoprogrammet, men da ser bildene ut som dette, skikkelig gammeldags i fargen.Men du ser da hva det var. Noen levende og noen silkeblomster. Herlig og vårlig.

Mye vakkert å se på om man gikk nærmere. Hagemøblene var fine, men det var jammen pynten også. Se den kaken da, men den var ikke ekte!

Så fint å se levende utsprungne magnolia, og den flotte hagestuen da! Nå går jeg rett ut på terrassen i solskinnet og koser meg noen minutter. Det er solskinn, men flere kuldegrader. I morgen er det spådd en del snø igjen, så det gjelder å nyte dagen som er.

10 kommentarer
    1. Sånn er det, noen ganger skjer liksom alt plunderet på en gang.. Men bildene her fikk en fin stemning i seg syns jeg.. Og her var det mye vårlig og fin inspirasjon.. 🙂 Klem og fin dag videre til deg <3

      1. Tusen takk Annebe. Jeg synes det har vært nok tull i det private liv og på blogg for en stund. Vi får håpe våren kommer med nye takter! Klem til deg 🙂

      1. Takk du! Utrolig ergelig at det kameraet streiket. Jeg har jo stort speilrefleks, men det er så tungt å ta med seg i håndvesken. Mobilkameraet er jo greit det også, men slett ikke som et lite kamera synes jeg da. Men jeg får ønske meg et nytt. Ha en fin kveld 🙂

      1. Ja, det er artig en gang i mellom å titte litt her og der, selv om man ikke skal ha noe nytt! Jeg må kjøpe et nytt kamera etterhvert. De slites så fort ut når de brukes mye. Jeg har jo speilrefleksen og telefonen, så jeg klarer meg helt sikkert. Ha en fin dag. Klemsiklem 🙂

    2. Jeg synes bildene dine ble fine, selv om de ikke var helt som du forventet. Det er gøy å få ideer fra uike messer. Magnolia er en av de aller flotteste blomstene jeg vet om, i tillegg til bogenvilla (eller noe sånt). Ja det er forresten veldig mange andre flotte blomster også.
      Vi har hatt noen snøfiller i kveld, men de smeltet før de nådde bakken. Kjenner nå at jeg begynner å bli veldig klar for vår 🙂

      1. Tusen takk du! Jeg også elsker magnolia og er så heldig å ha en i vår lille hage. Gleder meg til den spretter ut!!!Bogenvilla er så nydelig. Mamma har en som hun fikk da min pappa døde og den blomsten er like fin i hennes drivhus hver sommer etter over tretti år!!!! Her kommer visst snøen i ettermiddag. Nå har jeg vært å gjort ukehandel litt tidlig denne gangen, for da slipper jeg å kjøre på glatta. Gleder meg til våren, det skal være visst. Ha en finfin tirsdag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg