Nytt prosjekt

Da var neste prosjekt klart. Prosjekt restegarn. Nå er det ikke mye igjen av rester, og det er så godt. Før jeg starter på noe nytt, måtte jeg rydde unna litt garn. Det ble første en pute, så en rød genser og nå til slutt ble det altså en vest og “armbånd”. Enda er det litt igjen av de siste fargene, og det blir nok en hals eller et pannebånd av det. Jeg trenger farger, og farger skal det bli. Nå har jeg sett meg ut et mønster til en genser med mange utfordringer. Lurer på om jeg klarer den, men det er vel bare å kjøpe garn og starte? Trenger jeg flere gensere? Nei, slett ikke, men da gir jeg bort noen hit og dit, som jeg pleier. Det er mange som ikke klarer å strikke seg en ullgenser selv.

12 kommentarer
    1. Så utrolig fint mønster og ferdig resultat da. Du er virkelig inne i strikking for tiden…
      Moro å se, og du er flink som bruker opp garn man har. Bra jobba..Fine farger og fint mønster og broderi også.
      Ja, du er en kunstner du..i hele deg! <3 Klemmer herfra i kulda..

      1. Utrolig artig å bare strikke i vei uten mål og mening liksom. Mønsteret finner jeg på underveis, og det blir det det blir. Jeg har virkelig kost meg med dette, så det er jo nesten trist, når jeg er klar. Men da får jeg starte på noe nytt. Tusen takk for snille ord. Klemsiklem 🙂

    2. Skikkelig lekker vest – og armbåndene er fine! Smart å være varm rundt håndleddene i disse iskalde tider! Du er flink til å bruke opp restegarn… nå begynner jeg å få endel av det, jeg også, så….. kanskje må jeg trå til snart med no! God klem til deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg