Om en uke?

Om en uke er det advent, men jeg kan da ikke trenge å vente så lenge i år? Det er jo fjerde advent på julaften! Mange av naboene våre har allerede tent utelysene. Jeg satte de på, så er det klart, men jeg tenner de ikke før på lørdag har jeg bestemt. En hjertekrans kom opp på veggen der ute.

Lyng og dompaper pynter opp, og den rustne krona har kommet inn. Jeg synes den er fin nå som den er brun. Da jeg lette fram litt av hvert, kom Maria, Josef og Jesusbarnet fram. Den esken hadde jeg glemt at jeg hadde kjøpt på salget etter forårsjula. Jeg kjøpte det, og håper at de i år har laget hyrder, vismenn og diverse, men det har de vel neppe. Koselig blir det uansett å sette fram igjen det man har, og gjøre de nærmeste ukene lysere med alt ute og inne.

6 kommentarer
    1. vi eller mannen satte på et julelys ute i dag ,et juletre på lødeveggen :=) resten er klargjort til neste helg ,inne la jeg på litt lilla duker ,ikke helt min farge men dett får bare være no skal dei ligge på i 3 uker tenker eg ,men da kommer det røde frem

      1. Jeg tente litt utelys på terrassen i går kveld. Inngangsdøra står for tur, for nå er det snart desember. Neste helg er det advent ja. Klemsiklem:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg