Om og om!

Ja, det ble bakst igjen. Her går det unna. Gjester kommer, og da må det jo være litt godt å forsyne seg med. Det ble en full fart pavlova med gul krem og kremfløte. Den serverer jeg med en jordbærsaus. Så ble det et sjokoladekake til barna. Jeg rekker ikke stort av blogg med så mange festdager i mai, men sånn er det alltid. Rakk ikke stort med pynting av kaker heller. Ikke hadde jeg igjen friske bær, ikke hadde jeg konfekt eller mer sukkerpasta. Men bare det smaker, så er vel det det samme. Nyt lørdagen dere!

 

8 kommentarer
      1. Hjertelig takk. Jeg smakte på kremene og de var sååååååå gode. Vi samler våre barn, svigerdatter, barnebarn og kjærest til eldste, pluss det lille oldebarnet her i dag og gjett om jeg gleder meg. God helg. Klemsiklem :)Nå hopper jeg i gryterettkoking og ris. Middag trenger man jo også.

      1. Takk du. Jeg føler meg ikke sånn jeg da, men mat får de alle. Vi kosa oss skikkelig med våre i helga. Nå er det din tur skjønner jeg. Nyt dagene! Klemsiklem:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg