Opp etter ryggen!

Kroppen fungere ikke i dag heller. Effekten av sprøytene, korona 4 og influensa, jobber i kroppen. I går frøs jeg og hadde gruelig verk i alle ledd og lemmer. I dag er jeg så varm at det er ubehagelig. Men egentlig er jeg jo ikke syk. Litt energi er der, men det går jo ikke så godt. Jeg skulle moppe litt over gulvene til helga, og det var bare å skifte klær etterpå. Svetten rant oppover ryggen! Men da får jeg vel ikke influensa i vinter da? 🙂  Det er jo godt å tenke på. Ute skinner sola mellom skyene og jeg ville jo vært ute! Det ble med en liten runde i hage, for denne kroppen trenger visst flere dager på å komme seg. Men jeg smiler og har det fint likevel. Kos dere på lørdagen!

8 kommentarer
      1. Det går så mye bedre, så jeg tror det å få et annet slag gjorde susen. Men jeg har vel reagert på den influensavaksinen. I dag er jeg myyyye frisker. Klemsiklem 🙂

    1. Jeg er ikke sikker på å ta den 4, kanskje heller gamble på å ikke bli syk for om man likevel blir syk av å få den så vet jeg neimen ikke…håper det hår fort over🤗

      1. Føles mye bedre i dag. Jeg har nok fått reaksjon på den influensavaksinene. Ja, man kan jo få korona selv etter vaksine, men man blir sjelden så veldig syk sier de. Den vi fikk nå, er med vaksine for en del nye varianter av dette, som vi ikke hadde før. Jeg hadde ikke lyst, men jeg gjorde det likevel, pluss influensavaksine, for da er jeg sikret og kan besøke mine på sykehus når de skal dit. Jeg vet at det komme, og da får jeg kanskje tillatelse til å besøke dem. En behandles for kreft, og en skal ha en operasjon ganske snart.

    2. Ja sånn er det 🙂

      Jeg skal ikke ta den 4. covid-vaksina og heller ikke infuensavaksina 🙂 Her får kroppen jobbe på OM jeg skulle bli syk. Jeg har nok fått i meg nok greier i kroppen etter de 3 forrige covid-vaksinene… så når den ikke er påtvunget – sier jeg stopp!

      GOd bedring – og krysser fingre for at influensa og covid holder seg unna! klem

      1. Ja, valget er jo vårt det. Jeg er mye bedre i dag. Det ble en annen vaksine på korona enn sist, og den har visst ikke så mange bivirkninger. Trodde ikke jeg kunne blande sånt, men det gikk visst. Jeg har nok fått reaksjon på den influensavaksinene. Ja, man kan jo få korona selv etter vaksine, men man blir sjelden så veldig syk sier de. Den vi fikk nå, er med vaksine for en del nye varianter av dette, som vi ikke hadde før. Jeg hadde ikke lyst, men jeg gjorde det likevel, pluss influensavaksine, for da er jeg sikret og kan besøke mine på sykehus når de skal dit. Jeg vet at det komme, og da får jeg kanskje tillatelse til å besøke dem. En behandles for kreft, og en skal ha en operasjon ganske snart. Skjønner deg godt. Heldigvis kan vi velge 🙂 Klemsiklem:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg