Opp og ned..

Sånn er livet, opp og ned. Jeg føler at jeg surrer rundt ned i en diger dal om dagen. Men jeg skal da jammen klatre opp til toppen igjen. Det vil bare ta litt tid. Jeg gir meg ikke!!!!! Sommertøyet er tatt fram og gått over for det er juni!Men humøret er mye bedre i dag, selv om jeg har vært engstelig, redd og litt sint. Bilen streiket nemlig helt. Ikke tale om at den ville være snill. Den hoppet som en kenguru, og jeg har ikke hatt på kengurubensin altså. Så skrapet det til som om alle hjul var løse, eller bremseskoene falt av. Ikke annet å gjøre enn å ringe sjefen i huset. Men jeg måtte kjøre den hjem selv! Hjelp, så redd jeg var for den ville ikke i oppoverbakkene. Men, jeg kom hjem, og vi fikk ringt verkstedet. “Ikke kjør”, var det de sa. Ja, vel, så er det bare å vente på hjelp da. Uten bil er det ikke lett, men det går vel det også. Mest spennende er det jo om de kan fikse det ,og hvor dyrt det blir? Sommerferiekonto? Jammen sa jeg smør……

 

11 kommentarer
    1. Uff, biler og reparasjoner kan være skummelt. Håper det går bedre enn hva du tror, kostnadene. Håper ellers du har god bussforbindelse forbi deg. Men ser at du må øve deg på en kneik akkurat nå. Den blir også fortid. En må bare komme seg igjennom. Jeg sender deg masse gode ønsker, håper alle kommer fram…for akkurat du fortener det. Big hug <3 <3.

      1. Tusen hjertelig for gode ønsker, de kom fram !!!!!Hater det når bilen ikke virker. Joda, jeg klarer meg fint. Har sykkel også, om det trengs ellers kjøre mannen meg dit jeg skal. Heldig sånn. Ja, det gjelder å øve på opp- og neddager. Vanligvis går det fint etter hvert. I går hadde jeg med meg barnebarnet i bilen, og da måtte jeg jo ta det med humør selv om han er tenåring og skjønner at noe er galt. Men vi kom fram og tilbake heldigvis, før jeg fikk kjøreforbud. Ha en fin dag. Klemsiklem:)

    2. Sommerferiekonto….. bil er søren meg dyrt 🙁 Krysser fingre for at dette er lett og billig fix… men bil… jo takk skal du ha!

      Du kommer deg opp igjen! Du er allerede på vei <3 Sender en god klem din vei <3

      1. Sånn er det, ferie blir det likevel, men alt er jo så dyrt om dagen at man kan bli redd. Håper vi får denne reparasjonen på forsikringen, men det vet vi ikke enda. Opp kommer jeg, for det skal jeg bare. Klemmer tilbake 🙂

    3. ikke kjekt i det hele tatt med bil soom krangler ,leker kenguru ,det er dyrt ,altfor dyr spør du meg ,men sommer blir det uansett ,og veien går som regel oppover etter å ha kommet ned i bunnen := ha en fin dag

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg