Oppdatering, planken og ett ben!

Jobber du med noe du har bestemt deg for? Jeg tar planken hver kveld og øver på å stå på ett ben med lukkede øyne. Om jeg forbedrer meg? Ja, det lurer visst flere på. Planken klarer jeg 60 sekunder nesten hver gang nå. En gang klarte jeg 80, og da skal jeg si deg jeg var sliten. På ett ben klarer jeg fint mellom 10 og 15 sekunder, og da har jeg øynene igjen og armene rett ut til siden. I testen heter det at en på 65 år som meg, bør klare over 5 sekunder, så da er jeg godt over det. Så flott. Den siste testen jeg forsøkte var å krysse bena og sette meg ned på gulvet, for så å reise meg igjen uten å ta meg for. Der har jeg enda ikke sett stort fremgang, men jeg jobber med saken. Kanskje jeg klarer å forbedre alt innen sommeren? Det hadde vært gull.

20 kommentarer
    1. Så flink du er 😀 Hver dag, planken altså? Jeg prøver en gang i uka 🙂 Må teste det med å sette seg i kryss med beina, tipper det er umulig hahaha Kos deg med dagen 😀 <3

      1. Jeg har jammen klart det hver dag nå. En gang i uka gjorde jeg før, men da ble det ingen fremgang. Jeg tenker at etter disse ukene skal jeg ta litt styrke annenhver dag. Gøy å se at plutselig er jeg bedre til dette. Klemsiklem til deg 🙂

    2. Du er flink altså! Jeg tar jo også planken – hver dag – det er “din skyld”, hihi….! Min rekord er 85 sekunder…. men det har bare skjedd en gang! Vi klarer veldig likt du og jeg altså! Jeg har ikke prøvd det der stå på ett bein ennå, men det skal testes! God klem <3

      1. Oy, da er du i form!!! Jeg må holde formen for jeg blir visst ikke yngre. Aldri for sent å legge inn litt styrketrening tenker jeg 🙂 Klemsiklem:)

    3. Har vel egentlig ikke noe jeg øver på sånn, nei.. Planken har jeg stålkontroll på, på grunn av styrketreninga over flere år..så den klarer jeg i flere minutter nå.. men de andre to her, er det verre med, hehe.. Kanskje jeg burde begynne å øve på de? 🤔😁
      Syns i alle fall du er superflink, da ❤

      1. Tusen takk 🙂 Litt morsomt å utfordre seg selv litt, Svigerdatteren min klarer mange minutter med Planken, og hun inspirete meg til å prøve. Jeg øver og øver på!

    4. Oj oj….dette går du inn for og du er så dyktig….gøy å prøve!
      Herlig å trene kroppen altså…jeg driver med øvelser hver kveld…gjort lenge…sit ups og sånn!
      Men du har vanskelige oppgaver her..krysse ben og opp og ned…hm…tror ikke jeg greier det…klem..

    5. Alle disse tingene er veldig lurt å gjøre. Må komme i gang med litt jeg også. ☺️
      Du er flink, og det er artig når en merker framgang 😀
      God søndag! Klem 🥰❤

      1. Jeg kjente at nå bare måtte jeg gjøre noe mer enn bare å gå tur. Kroppen forfaller fortere enn det jeg var klar over. På igjen. 🙂 Lykke til om du forsøker deg med nye ting og nyt kvelden. Klemsiklem:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg