Ord 3, REV

Ord nummer tre er REV! Du finner utfordringen til Frodith HER!

En rev bak øret heter det jo. Men jeg hadde denne reven rett foran meg for noen år siden. Den drev med revestreker og narret meg til å tro at den virkelg ville bli fotografert. Fort var den under trærne, eller borte inne i hiet. Herlig å møte den og sitte der så stille jeg kunne, og vente. Den var fryktelg nysgjerrig, så jeg hadde den bare noe meter foran meg ganske lenge.

Det er ikke første gangen jeg har vært nær revunger. Jeg har opplevd det ganske mange ganger opp gjennom årene. Da jeg var liten, så vi ofte revungene leke på jordet ikke langt fra der vi bodde, eller de kom helt inn  hagen vår. Det er like herlig hver gang jeg får bilder av dem. Som barn hadde jeg ikke kamera, så de minnene er bare i hjertet. Noen ganger kom de så nær at de rev maten fra katteklørne. Revunger skjønner jo ikke at den egentlig kunne spist hele katten! Noen ganger stakk de av med sko og sokker som var på trappa. Som regel fant vi det igjen. De kunne vikelig det med revestreker.

8 kommentarer
    1. fantastiske bilder,det er slik her hos oss nå også ,setter vi lette sko ute og glemmer å sette dem inn til natten ,ja da må en lete neste dag for mikkel rev har som regel vært der og tatt ene skoen med seg hi hi ,det har hendt att vi ikke har funnet skoa igjen også

    2. Ååå du var heldig som har fått hilse på dem så nærme 🙂 Så flotte bilder du fikk da. Gjelder å være tålmodig 🙂 Klem til deg<3

    3. Så vakker historie og så fantastiske bilder…Nydelig 🙂
      Ser ikke rev så ofte her på Kråkerøy. Du hadde mange fine bilder av rev <3 klem.

      1. Takk du! Ja, jeg ser også ofte rev, men det er ikke hver gang man kommer på skuddhold med kameraet! 🙂 Klemsiklem og god helg til dere! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg