Ord 4, BUKK

Det fjerde ordet er BUKK i Frodiths utfordring som du finner HER! Jeg har visst den kjedeligste løsningen på det ordet, men hjortebukker er fine da der de nesten hoppet buk over hverandre. De bukket og nikket til hverandre. Disse bildene tok jeg i Jægersborg utenfor København i fjor vår. Vi hadde tenkt oss dit i år også, men koronaen satte en stopper for det.

En drøm av en park å besøke med mengder av hjort som vandrer inn og ut av skogen.

En skikkelig bukk kan vi si, og mene noe helt annet enn denne her jeg tok bilde av.

12 kommentarer
      1. Takk du! Ja, du ser de hjortene stadig du. Der jeg vokste opp er det synlig hjort nå,for de har blitt så mange flere.Da jeg var liten så du en og annen, eller vi så møkk etter dem. Det er til og med jakt på dem i høsten nå. Jeg har klart å ta bilder av en bukk der, men det var langt unna! Rart med hjort, når det blir mange av dem, så viker visst elgene?

    1. Dette er jo ikke kjedelig, dette er jo helt fantastisk ♥ Virkelig flotte dyr 😀
      Flott løsning på Bukk ♥
      Klemmer ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg