Ord til deg, og meg….

Jeg sier mye rart til meg selv, både snilt og slemt. Men det er viktig å motivere seg selv til en bedre dag. Ofte skriver jeg ned ord til meg selv.  Det er sikkert ord andre har sagt før, men de kan gjentas eller? Nå deler jeg noen av de ordene med deg.

Livet er her og nå…..

Bli modigere….

Vær den personen du gjerne vil møte.

På igjen, ikke gi deg!

Ser du den lille glade ungen du en gang var? Hun finnes inni deg fortsatt….

Så lenge du prøver noe nytt, et det håp.

Fyll dagen med godhet.

Gi deg selv en sjanse, et skritt av gangen, hvil når du trenger det. Husk å puste.

Eldes med stil. Ikke gjem deg. Ta deg samme! Selv forfall er vakkert!

Om du finner noe som gjør deg lykkelig, hold fast på det!

Mitt liv er et tre, et tre med røtter, greiner, forfall og vekst. Min tanke er mitt hjem, og min sjel er min vokter…..

 

 

 

16 kommentarer

Siste innlegg