Overraskelse

I dag fikk jeg melding fra posten at jeg hadde fått en pakke! Jeg ante hva det var, og kjørte for å hente den. Men det var noe helt annet enn hva jeg antok. Det var en gevinst for bildet mitt i

Utifrilufts fotokonkurranse!!!

Så spennende. Det hadde jeg helt glemt, at jeg var lovet premie! Jeg åpnet forsiktig og der lå det en eske og en konvolutt.

Inni esken lå dette kruset med mitt månebilde og inskripsjon. Så heldig jeg er. Tusen hjertelig UTIFRILUFT. Tror det må bli kakao i denne i kveld.

6 kommentarer
    1. Å så bra at den kom trygt fram! Jeg så ikke dette innlegget før nå! 🙈 vel fortjent premie, håper kakaoen smakte ekstra godt! Klem ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg