Overraskelse…..

Hva skjer her da. Vafler kan jo være så forskjellige, eller hva tror du? I dag ble det sjokoladevaffel!

Jeg fikk nemlig en fin overraskelse i posten jeg også. En sammenleggbar drikkekopp og en pose med sjokoladepulver. Da måtte jeg vel finne på noe annet enn å lage kakao! Først vil jeg si hjertelig takk til Utifriluft! Hun hadde en utfordring med orden IDYLL. Vi som levert inn bilder får altså premie i posten. Noe så koselig. Jeg tok forsiktig av sommerfuglen og hjertet, og limte det på en liten skål jeg har. Så helte jeg sjokoladepulveret i litt vaffelrøre og blandet det sammen.

Det ble ren luksus i vaffel! En spiste jeg med sjokoladepålegg, og en spiste jeg med litt yoghurt og bringebær. Det smakte så godt. Luksus på en onsdag! Og den koppen? Den skal jeg bruke en annen dag! Hjertelig takk for overraskelsen!

 

4 kommentarer
    1. Å så koselig at du satte pris på overraskelsen! Og de vaflene ser helt nydelige ut! Til og med klistremerkene “lever videre” som pynt! Du er god! Klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg