På hjemveien.

På hjemveien fra blogtreffet på lørdag, vandret jeg inn mellom skulpturer og blomster i parken ved Domkirken.

Synes alltid det er fint å gå her når det er litt stille. Jeg tok turen mot den gamle biblioteket og ned til vannkanten.

Hodene, de gamle båtene og Isegran er spennende.

Et rikt dyreliv er det hos oss. Særlig rundt omkring på vollene i Gamlebyen. Svana ligger på egg og endene døser i kveldssola. Joda, disse bildene tok jeg på lørdags kveld. Jeg gikk gjennom kirkegården og der var det en skjære som ertet vettet av en hare. Skal si det ble fart på den da jeg kom også.

I dag fant jeg dette digre egget på bakken ved vannet. Jeg tror jammen det er klekket ut svanunger. Håper jeg snart får se dem.

10 kommentarer
    1. Så fine bilder. Så mange motiver du fanget. Den svana har ligget lenge. Så håper endelig ungene er klekket ut nå.
      Klem og ha en fin dag..

    2. Her så det veldig fint ut å gå 🙂 Mye spennende å se og utforske, og naturen går sin gang i dyre- og fugleriket 🙂

      Det er fint at du blogger litt her også, for på den andre bloggen din får jeg ikke til å kommentere med link til bloggen min her. Jeg får kun til å kommentere med link til gamlebloggen min, som jo ikke er aktiv lenger 🙂
      Men her går det helt fint å skrive noen ord heldigvis ♥
      Tusen takk for at du deler bilder av så mye fint ♥
      Klem

      1. Ja, det er utrolig mye fint å se og et rikt dyreliv i våre områder. Koselig å g tur. På den andre bloggen kan du skrive hilsen fra deg i kommentaren og slå deg inn som anonym, så går det fint. Men jeg er innom her ofte, så skriver du her, så ser jeg det også. Jeg starter nok opp igjen som vanlig her til høsten, for jeg savner dere alle. Klem 🙂

      1. Ja, det skulle jeg gjort. Trodde kanskje dere hadde andre planer som kjente hverandre fra før. Fin park er det. Våren er fantastisk når krokus og tulipaner blomster overalt, sommeren med softis og lunhet under tunge trekroner, høsten er fin med mange fargerike løvtrær og vinteren er magisk. Ja, jeg liker byen vår. Klem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg