På igjen!

Så var det på igjen. Snart julemarked på gården. Mye som skal på plass. Heldigvis har jeg hentet både mose og kongler, før snøen kom og dekket alt der ute.

Det er egentlig ikke lite som skal til heller! Jeg trodde jeg hadde grankongler til en haug med kranser, men det holdt til en litt stor en. Koselig å sitte der å binde kranser og lage dekorasjoner. Halmkransene ble dekket av mose og kvisthjertene fikk litt edelgran. Jeg gikk tom for lim til limpistolen. Typisk. Ute regner det i snøen, så det er ikke så fristende å kjøre ut heller. Men enda har jeg da ganske god tid.

Det ble å hjelpe seg med ståltråd da. Jeg synes den konglekransen ble fin likevel jeg. Nå mangler det bare roser og kongler på dekorasjoenene, så er det klart. Litt hver dag, så kommer jeg nok i mål i år også.

8 kommentarer

Siste innlegg