Papirlek!

Hva driver jeg med nå da, tenker du kanskje. Nisser er da litt tidlig. Men skal jeg få det klart før desember, må jeg begynne. Ståltråd, papir og teip blir fine figurer. Så lurte jeg på om jeg skulle male dem, eller ikke? Jo, det ble  farger på figurene etter hvert.Først forsøkte jeg med vannfarger, men det ble mer akryl til slutt. Det ble ikke sterke nok farger med vannfarger synes jeg.

Jenta fikk fluesopp ved siden av seg, og så ble hun til en høstdekorasjon. Og nissen? Den får vente en stund til.

8 kommentarer
      1. Takk du! Ja, det er ukeblader og aviser jeg har lest, og så papirteip som fester det sammen. Knallgøy å lage, synes jeg. Jeg har laget mye sånt opp gjennom årene, både stort og smått. De største var på over en meter, men de har for lengst gått til gjenvinning. Jeg hadde de ute til et julemarked i snø, og det ble jo bare mugg!!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg