Påske snart

I dag måtte jeg ta fram litt av påskepynten. Gammelt og nytt hånd i hånd, passer meg. Men det eneste som er nytt her, er kubbelysene!

Elles pynter jeg mye med egg i våren. Plastegg, malte egg, utblåste kokte egg med farger fra løk og tekstilfarger, pyntet med ruter, blomster i tusj og annet er koselig på fat og hengende fra tørre kvister. Men bare hvite egg som ikke er brukt enda, er også fint, eller bare eggeskallene etter at jeg har bakt et eller annet.

Her er et plastegg jeg har limt på en bit med gavepapir og laget en sløyfe av det sammen. Sånne egg varer jo lenge, mens de ekte eggene knuses lett. Men det gjør ikke noe om noen knuser, for da kan jeg lage nye!

6 kommentarer
    1. Å så mye lekkert! Jeg skal også påskepynte snart nå! Masse gamle og pusete kyllinger, mange nye i glass….. pynting er viktig for meg! Klem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg