Perfekt gave!

Jepp, i dag fikk jeg verdens beste gave, helt perfekt egentlig. Jeg ble så glad, men har ikke helt klart å ta det inn enda. Noen gaver er større enn andre, noen er mer verdifulle for meg og noen gir meg mer glede, det må jeg bare innrømme. Hva jeg fikk? Du lurer nå? Dette bildet er også en gave. En gave fra naturen. Men min gave har jeg gitt meg selv! Hvordan? Med masse jobb, egentlig. Over et og et halvt år har jeg strevd denne gangen, før gaven ble min. Da setter man ekstra pris på den…..

Bilder kan egentlig ikke beskrive gaven, men det er akkurat det samme. Med pågangsmot og jobb både med mat, vektnedgang og trim har jeg klart å få ned blodtrykket. Jeg ble så motløs i går da det ikke var som jeg ville. Men så fikk jeg på den 24-timers greia da. I et døgn har den pumpet opp mansjetten rundt armen og holdt kontroll. Her var det ikke noe høyt blodtrykk lenger. Tror nok jeg var supernervøs hos legen i går, derfor var det ikke så bra. Jammen er det godt at det finnes andre måter å måle dette på. Jeg er superfrisk nå, etter intens jobbing med meg selv. Hurra. For en dyrebar gave. Nå er det bare å fortsette! Stolt av meg selv.

10 kommentarer
    1. Åååå, det visst jeg ikke at du har vært dårlig. Sender masse gode tanker og håper virkelig det holder seg stabilt. 🙂 Veldig godt å høre at naturen ga deg en slik flott gave . Nyt helga og kos deg masse <3 klem

      1. Nei, jeg har ikke sagt så mye om mitt her på bloggen, men nå måtte jeg dele gleden over å ha klart det jeg skulle! Nå er det bare å stabilisere det ja. Så godt å slippe å starte med tabletter, for det ønsket jeg slett ikke. Nå skal jeg nyte god helse og fortsette som jeg nå har lært! Ha en fin helg! 🙂

      1. Takk du. Så stolt av at jeg klarte det, men jammen har det vært litt av en omstilling.Ut på tur vil jeg, og da må man jo være frisk til å orke det. Man skal ikke gå alene og være redd for å falle sammen på grunn av et dumt blodtrykk, eller for mange kilo.Ja, det vet du vel alt om, så flink som du er også. Klemsiklem og god helg! 🙂

      1. Tusen hjertelig. Ja, jeg er kjempestolt av meg selv, for jeg synes det var veldig vanskelig. Særlig i førsten, men nå har jeg liksom kommet inn i det, så der er bare å fortsette mot god helse. Det nytter jo ikke å gå tilbake til det som var før. Så glad jeg klarte det. Klemmer til deg 🙂

      1. Hjertelig takk.Ja, jeg er så glad jeg klarte det. Godt å møte vinteren og være i form igjen. Nå er det bare å fortsette som jeg har lært. Klemsiklem:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg