Plastret opp….

Au og au. Nei, det gjorde ikke vondt i førsten, men nå kjenner jeg det. Begge armene fikk seg et stikk i går. Korona nummer fire, og influensa. Ja, jeg gjorde det, enda jeg var fryktelig skeptisk. Men ved å ta det, kan jeg lettere stille opp for andre som er syke av helt andre ting enn korona eller influensa tenker jeg. Det følte jeg var viktig for meg nå. Formen er ikke på topp i dag, for gjennom natta frøs jeg noe veldig, og etterpå var jeg glovarm. Men jeg er optimist og håper det går seg til i helga. Juhu, nå er det gjort.

10 kommentarer
      1. Ja, jeg var så tvilende, men valgte å ta det. Jeg fikk pfaiser denne gangen og ikke Moderna, så det blir spennende. Vondt i ledd og lemmer i dag, men det er vel influensavaksinen😁

      1. Ja, det er ikke gøy når formen ikke er god. Det ble visst en reaksjon på influensasprøyta. Fryser og svetter kan man si. Men det er bare å ta det rolig. Klemsiklem:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg