Premie!

Reklame |

Jeg tror ikke jeg er alene om å være fasinert av Maja Lunde og Lisa Aisato? For noen damer og sammen er de et eventyr. I går måtte jeg en tur til byen, og der gikk jeg så fort jeg kunne inn og ut av butikker med antibakk, hansker og munnbind, avstand og litt usikkerhet i disse koronatidene. Men helt til slutt, var jeg innom bokhandelen, for der er det så mye fint å se mot advent og jul synes jeg. Hva lyste mot meg? Den nye boka, Solvokteren. Fort havnet den på disken kan man si.

Som dere som følger meg vet, så skriver og tegner jeg selv også. Jeg kan ikke mål meg med de to i boka over her, men de inspirerer meg veldig. De får meg til å smile, drømme meg bort og tenke. Boka skulle jeg ha som premie til meg selv i dag, men sånn gikk det ikke.

I dag skulle jeg nemlig skure litt i kjøkkenet hadde jeg bestemt. Å vaske stekeovnen er det værste jeg vet! Så ble den sprayet inn, og hjelp for søl. Men det må til stadig vekk, helt til jeg får kjøpt meg en ny ovn med pyrolyse. Det ønsker jeg meg veldig, men jeg må jo først slite ut den gamle. Ble boka en premie? Nei, jeg leste den i går kveld!!! Jeg klarte ikke la være, for den fristet så ille. For en bok! Den sluttet slett ikke som jeg trodde, men det er jo nettopp det som er det fine med en ny bok. Jeg kan bare si, anbefales!!!!

Sånn nå er ovnen ren, og jeg skal sette meg å slappe av litt. Kanskje jeg skulle ønske meg en bakemaskin til jul som premie, så slapp jeg å bruke stekeovnen til det eller? Men premie ble det i dag, for heldige meg har boka Snøsøstre også. Den er julete og fin. Nå forsvinner jeg inn i eventyret for ei stund. God fredag til dere!

Day Brødform 25,5 x 12 x 8,5 cm//Städter Utstikker Rund Rustfritt Stål D: 8 cm H: 6 cm//Sage Bakemaskin BBM800//Lékué Profesjonell bakematte

12 kommentarer
      1. Jepp, en superfin premie som jeg koser meg med enda. Det er så spennende og vakre tegninger også og historien var spesiell. Ha en fin fredag 🙂

    1. Ja, det er flotte bøker og det er din også! Lekre bilder og historie du tryller her!
      Men obs obs…Du MÅ merke med reklame. Hvis ikke får du påpakk altså. Du må huke a av der du lager innlegget og skrive opp firmaene!
      Men klem…..

    2. Takk for tips – jo, den boka skal leses her også…! Skjønner godt at du tok premien på forskudd….. <3 vaske stekovnen er mareritt, så en bakemaskin….jepsipepsi! Kos deg med kvelden din <3

      1. Ja, de to bøkene er spesielle begge to synes jeg. Klarte ikke la være å lese og leste alt på et blunk. Ja, for en mareritt å skure ovnen, men nå ble den pen!!!! Nå er den ren til småkakene!!!! Nyt kvelden du også.Klemiklem:)

    3. Tror kanskje jeg må løpe innom og kjøpe noen sånne bøker. Det blir ikke mange gaver i år, og de jeg vil kjøpe skal gå fort unna 🙂 Takk for tips 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg