Prinsesse, jeg?

Noen ganger kan man vel tillate seg å være litt kongelig eller?

Skikkelig blekkbokskongelig. Jeg hadde flere bokser liggende, og i dag ble det litt moro med dette, mens jeg lagde middag. Jeg fikk hjelp til å ta av den faste kanten øverst, men så var det bare å klippe i vei med ei gammel saks.Fram med tenger og ståltråd, noen treperler og hansker! Ja, hansker må man ikke glemme, for dette er det lett å skjære seg noe veldig på.

Det ble tre kroner i dag. De to minste satte jeg oppe i hverandre og sånn skal det får stå til pynt i hylla ei stund, før de skal være ute.

Det ble en stor krone også. Jeg satte sammen to bokser. Klart jeg måtte være prisesse en liten stund. Blanke og fine er de kronene. De små er jammen gullfarget inni. Men de skal ut etterhvert og bli skikkelig rustne håper jeg. Så kan de pynte opp i hagen når vårsola varmer.

16 kommentarer
    1. Godt nyttår!

      Du er mer dronning enn prinseesse synes nå jeg! Du er bare så kreativ at man blir stum av beundring av alt det flotte du skaper!
      Ønsker deg en veldig fin helg!
      PS. Vi har ennå ikke fått snø!

      1. Godt nytt år. Så koselig med en hilsen fra dag. Dronning ja, det kan jeg jo være som ikke er noen ungdom lenger :))))) Koser meg med kreativitet og kan ikke la være heller. Men det er noen ganger jeg lurer på hvor jeg skal gjøre av alt. Det beste er å lage små ting eller ting jeg kan kassere når jeg er lei. Ikke snø her heller, men sånn er det bare. Klemsiklem:)

    2. Du er nok en prinsesse :), det er helt kongelig det du setter i gang med. Var glad da jeg så du brukte hansker, for tenkte på det hvor lett det måtte være å skade seg. Spent på våren og den royale hagen som du nok kommer til å skape. Nydelig lørdagsettermiddag <3.

      1. Sier du det? Takk og takk. Det gikk bra med hansker heldigvis. Jeg har laget sånt før, så jeg vet hvor fort gjort det er å skjære seg. Royal hage???? Nå fik jeg jammen prestasjonsangst! Neida, vår hage er helt enkel, men det kan jo være fint å pynte opp med en krone eller to! Kos deg i helga! Klemsiklem:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg