Rett ut…..

Ja da, det var vel ingen overraskelse. Rett ut av lista etter en uke fri og rett ut i form på grunn av pollen. Men vår der det virkelig der ute, med solskinn og blå himmel. Påsken har vært fin den, med lange sykkelturer, vandring ut mot havet, god mat og litt godteri. Men det er lov å nyte dagene når det er ferie eller? Jeg har vært ganske så flink ved  å velge vekk frityrstekt mat og sjokolade, men på påskelørdagen koste jeg meg også.

Nå er det tilbake til hverdagen og det er greit det også. Formen ble verre da jeg kom hjem, for her hadde det virkelig sprunget ut i våren. Men med medisiner og godt humør, så fikser jeg nok denne våren også.

14 kommentarer
    1. Nå er det tilbake til hverdagen for mange ja 😀 Herlige bilder fra påsken hos deg!
      Allergitiden er i gang og har vel vært i gang en god stund – har jeg merket 🙂

      Lag deg en fin dag i dag <3 klem

      1. Hei igjen. Ja, det er hverdag igjen, og det er greit. Jeg også har kjente på pollenproblemene noen dager, men da vi kom hjem, var det skikkelig sprunget ut overalt. Jeg sliter mest med salix, og de gåsungene er jo knallgule i trærne nå. Men jeg skal ikke klage så mye over det, for jeg vet det snart går over igjen. I dag holder jeg meg mest inne, tror jeg. Klemsiklem:)

    2. Jeg er heldigvis ikke så allergisk mer. Var det som yngre 😮 Så kos at du har hatt en bra ferie. Jeg har også kost meg masse. Lenge siden jeg har NYTT ferien SÅ mye! 🙂 Nå tar jeg fatt på siste dag 🙂

      1. Heldigvis er heller ikke jeg så ille som før, så jeg klarer meg greit med tablettene. Ja, jeg har skikkelig kost meg ute på tur, selv om det har vært en isende vind. Godt med gode minner. Kos deg i massevis i dag. Klem 🙂

    3. så vakre bilder ,ja værdagen er her og pollen også ,bare å ta medisiner sågår det nok i år somi fjor:=) den lista ja jeg har ikke ramlet ut selv om jeg har vært borte fra blogg i påsken ,men pytt vi klatrer nok litt igjen ,ha en fin dag

      1. Ja, det er jammen godt det finnes medisiner for dette. Bryr meg ikke så mye om den lista til det vanlige, men i dag tittet jeg innom der. 🙂 Vi finner jo hverandre likevel vi. Ha en fin dag 🙂

    4. Våren er deilig, men den har helt klart sine baksider også. Jeg kjenner også at det våres med at jeg er tettere enn normalt. Jeg er helårsmedisinert, så jeg får bare ta den forringelsen som måtte komme, og håpe det ikke blir alt for ille.
      Herlig fine påskedager ja, og nydelige bilder. Og jammen har du vært flink som har klart å holde deg for det meste klar av det usunne påskegodtet. Men glad for at du unnet deg litt på påskeaften. Noe må man jo kose seg med ♥
      Ha en fin hverdag igjen ♥ Klemmer ♥

      1. Tusen takk du. Ja, jeg har kost meg på rett måte denne påsken. Jeg ville jo ikke ødelegge alt jeg har jobbet med siden jul. Men litt godt på påskeaften var lov. Den pollen sesongen er ikke trivelig, men vi kommer vel gjennom det i år også. Jeg er jo heldig som snart er ute av det igjen. Mannen min er som deg, helårs. Det er ikke lett det. Nyt våren og klem fra meg 🙂

    5. Nydelige bilder fra påske her, allergi er slitsomt…jeg har blitt bedre med årene…
      Men veldig veldig sjuk før…Mye greier og medisiner og sprøyter og sprayer…

      1. Vi hadde en fin tur, men den allergien kunne heg godt vært uten ja. Men det går jo over heldigvis. Jeg også har det lettere nå enn før, men noen år er verre enn andre kjenner jeg. Klemsiklem 🙂

    6. Ja, nå er hverdagen her – og så må vi være veeeeldig orntlige med mat osv igjen….! Litt tungt i starten, men – det er jo bare å brenne på! 🙂 klemmer

    7. Så fine bilder! Godt med vår, men ikke like godt med allergier. Kjedelig å måtte holde seg inne når det er fint vær. Heldigvis har jeg sluppet unna det.
      Godt å lese at du har hatt en fin påske! 😀 Klem ❤️

      1. Takk du. Heldigvis er ikke alle vårer like ille for meg. Dette året er det full fart med spredning av alt på en gang, og ikke noe regn som vasker det vekk. Når det blir så mye på en gang, fikser ikke jeg det i hvert fall. Jeg får være glad det går over. Klemsiklem:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg