Romjul.

God romjul! Det ble bilder fra dagens soloppgang og dagens solnedgang her nå. Bloggen lever litt sitt eget liv, så det blir litt så som så med bloggingen i jula.

Julas første dager gikk fort. Lillejulaften var vi samlet her, men de andre dagene har vi vært i selskap etter selskap. I år fant jeg ikke den store julestemningen. Nei, det er ikke hvert år man finner den, men koselig har jeg hatt det med masse god mat, prat og pent dekkede bord både her og der. Her hjemme satset jeg på kunstige amaryllis, for de står fint hele jula. Koselig det også.

Håper dere nyter dagene. Jeg har sett snøen i jula, men ikke stort her jeg bor. En time fra meg var det flott med skiføre til og med, men i dag regner det visst der også.  Typisk julevær med glatte veier og rimfrost. I morgen er det fredag og helg igjen. Snart et nytt år, med nye muligheter.

10 kommentarer
    1. Godt med fri tenker jeg , det er det beste med jula. Ikke fnugg julestemning jeg heller …Bare kalenderen, det er stemningen av jul. Eneste da 🙂 Kos deg videre <3 Klem <3

      1. Ja, her er det bare på kalenderen i år. Jo da, jeg har det koselig. Her skinner sola som en dag i mars og jeg vil ut en tur tror jeg. Klem til deg i romjul!

    2. Flott stemning og julestemning på bildene her i alle fall 🙂 Jul er ikke det same som før syns jeg, men mye kos har det vært 🙂 Så er desember og julefortelling ferdig for denne gang..og snart er det den tida IGJEN..hehe.. Men først blir det fint med lysere tider 🙂 Klem og fin jul videre til deg <3

      1. Ja, stemningen i vinterlyset er det ingen feil med! Jeg liker godt adventstiden og mange i min nærhet sier at jeg bruker opp julestemningen i de ukene og det er kanskje sant 🙂 Tenk så fort tiden går. Snart er det vår! Romjulsklem fra meg 🙂

    3. Høres ut som du har hatt det koselig, selv om julestemningen var litt laber. Jeg har heller ikke hatt den store julestemningen, men var bedre i år enn de foregående 3-4 årene. Vi fikk et lite “melisdryss” på Julaften morgen, men det var det. Etter det kom mildvær og regn 🙂

      Det har vært en rolig jul for min del. Jeg visste at Julaften ble slitsom, så derfor valgte jeg å ha en romjul uten planer. Og det har nok vært godt for meg. Først i dag føler jeg meg sånn noenlunde oppegående igjen. Jeg har jo kost meg med ungene og med kjæresten da. Så får vi satse på at sosiale sammenkomster kan foregå når jeg er i form til det 🙂

      Kunstige amaryllis har jeg også, i en stor blå vase 🙂 En god investering det 😀

      Ønsker deg en fortsatt fin romjul ♥ Klemmer

      1. Koselig har det vært. I dag skinner sola på rimfrosten og det gir faktisk en fin stemning. I dag bør jeg gjøre rent litt igjen og forberede helga. Jeg har mye godt lesestoff jeg vil kose meg med og så tegne da selvfølgelig. Nyt dagen og takk for koselig kommentar. Klem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg