Rotehue

Er det mulig å rote sånn? Jeg tok mange bilder av alt i dag. Jeg vasket i gangen, ryddet i klær, feide opp søppel og sagflis i hobbyrommet, vannet blomster og bakte kake. Så var det ettermiddag, og jeg skulle ta en pause. Fornøyd satte jeg meg ned for å blogge litt. Men hvor var bildene? Ikke et eneste var på kamerabrikka. Den hadde ikke stått i kameraet i dag!!!! Rotehue! Jeg tok noen bilder etterpå, men det ble ikke som tenkt. Jeg har bakt marsipankake, vasket opp etter meg, stekt sopp, bacon og løk til elgsteka i morgen, sukret multene og begynt på en genser. Den lille musa har sovet i askebegeret i stålampa i hele dag og ikke gjort et slag. Men i morgen, da skal jeg ta bilder. Bare jeg husker å sette kamerabrikken på plass……

6 kommentarer
    1. Ha-ha, den overskriften var HELT komisk. For jeg la ut et innlegg rett før ditt som heter SURREHUE, og ikke i den forstand du mener. At vi kunne komme så rett etter hverandre med nesten samme overskrift 😀 Kjedelig med bildene da. Men vi er jo ofte ute og knipser, blir nok noen bilder i morgen 🙂

      1. Så festlig å se det der på trykk!!!!Jeg ble først ergerlig, men så lo jeg av det hele! Ja, i morgen er en ny dag med nye muligheter. Klemsiklem 🙂

    2. Som Frodith skriver, så la jeg merke til deres innlegg med nesten samme overskrift. 😉 Artig. 😀
      Men ikke like artig å ikke ha brikke i kamera….det har jeg gjort også, så jeg har blitt flinkere til å sette tilbake brikka med en gang. Ble jo bilder likevel da 😉 Fin kake! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg