Så kom våren….

Å fryd og glede, ute våres det skikkelig nå. I går plukket jeg inne kruspersille fra hagen og hadde det i suppa til middagen. Herlig vårfølelse.

Jeg satt ute og det var ti varmegrader i skyggen. Du kan bare tenke deg hvor varmt det var i solveggen!

Forsythiaen jeg har drevet fram inne hadde begynt å felle blomster, så den fikk kommet ut på terrassen. Her vil den blomstre mye lenger enn inne i et varmt hus. Jeg har kjøpt minipåskelinjer, og de er i knopp akkurat som krokusen og snøklokkene i blomsterbedet.

 

Men det var i går! I dag er vi innhyllet i tåke, og egentlig minner det ikke så mye om vår lenger. Jeg vet at brått kan kuldegradene komme tilbake og snøen kan dale ned. Men det er vår i lufta! Fuglene synger og jeg har hørt lerka!

14 kommentarer
    1. Sååå deilig 🙂 Her er det ikke riktig vår ennå, håper den kommer fort er ganske lei av å vente nå 🙂 Du tar så flotte koselige biler at nå kjennes det nesten som vår her også 🙂 Skolene begynner jo å slutte om litt så jeg sitter og holder på med en LadyAugustfigur som gir et eple til læreren 🙂 Stor god klæm <3

      1. Nå er i hvert fall våren på gang!!!!Her er det solskinn igjen i dag og det er så herlig! Koser meg veldig med å ha noe pent å se på på utsiden av vinduet. Håper kurset ditt gikk fint. Webinar er greit det. Jeg hadde en time på tirsdag. Tiden gikk fort og man lærte da masse! Ha en strålende dag og tusen takk for snille ord! Klem 🙂

      1. Tusen takk! Suppa var herlig. Hønesuppe med masse grønnsaker, litt kjøtt og kikerter. Ja, tenk i morgen er det mars. Her er det sol og skikkelig vårlig i dag. Klem 🙂

      1. Du så det du at jeg har sluppet ut kaninene!!!! Ja, nå fikk dompapene gå å legge seg til neste vinter. Jeg vil ha vår og det fikk jeg med blomster og kaniner. Koselig. Til helga er det jo fastelavn, så da er det fram med fjær! Klem 🙂

    2. Så koselige bilder – fra hvordan det så ut hos deg i går 😉 Du er flink til å stulle og stelle, og det blir jeg glad av 😀
      Tåke kan også være litt trivelig synes jeg da, hehe..
      Fin kveld til deg, og en klem <3 🙂

      1. Koser meg ille med å pynte opp utenfor vinduet. Jeg trenger ikke så mye, men litt farger i våren er s fint! Tåke er spennende det, men ikke om jeg må ut å kjøre! I dag skinner sola!!!! Nyt dagen! Klem 🙂

      1. Ja, jeg lurte fram våren her med farger. Herlighet så godt. I dag blir det kaffe i solveggen når det er lunsj! Nyter det friske og herlige ved våren! Klemsiklem 🙂

      1. Tusen takk! Ja, det våres så fint at man blir nesten litt redd. Det er tidlig!!!!!! Men kose seg med en solskinndag må man jo gjøre. I går var det tåke og nå skinner sola igjen. Ha en fin dag! 🙂

    3. Det er ubeskrivelig deilig med den tia vi nå går inn i. Men som du sier, det er ikke sikkert vinteren helt har sluppet taket. God torsdag til deg. Fine bilder forresten.

      1. Ja, det er herlig med den forventingen. Men som vi sier, kommer det snø nå, så er det likevel vår snart!!! Takk og kos deg på denne siste dagen i februar. Klemsiklem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg