Så kult!!!!

Hjertet hoppet litt ekstra da jeg tittet innom Pensjonsistgunna i dag! Jeg var på listen over blogger hun anbefaler. Så stolt og glad. Tusen tusen takk for fine ord! Bloggblokka er stor og variert, og det er så fint med folk som framsnakker andre. Blogget har jeg gjort i mange år allerede, femten år har det gått, og det har jeg ikke tenkt å slutte med heller. Jeg blogger på min måte, og du på din. Bloggen har gitt meg så mye. Alt fra jobb i over ti år til nye venner, tips, ideer og kreativitet. Sammen er vi sterke når det kommer til omsorg, sykdom og helse. Noen dager er leie og da er det godt å titte inn her og få støtte eller vi støtter andre. Andre dager feirer vi og det er en glede og glede seg med andre.

Her kommer en haug med friske tulipaner som takk!!!! En takk til Pensjonistgunna og en takk til alle dere andre som er inne hos meg og andre, kommentere og leser. Hjertelig takk!

8 kommentarer
    1. Bare hyggelig. Vel fortjent👍Alltid hyggelig å besøke deg på bloggen. Og du har blogget i 15 år, ja. Imponerende. Jeg har altså 2 år blogging + 2 år pause + 1 mnd blogging nå. Håper at jeg blir like tålmodig som deg og fortsetter framover. Det samme ønsker jeg at du gjør. Lykke til videre med fin blogging, klem, og ha en fin dag..

      1. Tusen takk. Ble veldig glad over dette! Ja, jeg har blogget siden 2007 så årene de går. Gøy å se tilbake på innleggene. Det blir som en slagt dagbok. Blogg når du har tid og lyst. Det har jeg holdt meg til hele tiden. Storblogger blir jeg vel aldri, men jeg har det fint som jeg har det også. Ha en vakker dag. Klemsiklem 🙂

    2. Sååå koselig! Du har fortjent ethvert fine ord om deg og bloggen! Jeg er glad jeg har blitt kjent med deg her inne i blokka! – og takk for blomster….! God klem <3

    3. skikkelig koselig ,ble jo nyskjerrige og gikk inn på bloggen til pensjonistgunna og jammen var jeg også en av bloggerne hun anbefalte ,så her ble jeg også overasket :=) mange fantastisk flotte mennesker her inne helt klart

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg