Skjønner ikke noe….

Hei igjen. Jeg skjønner ikke noe om dagen. Hvorfor funker ikke bloglovin lenger? Har det skjedd noe der i sommer eller? Jeg kommer jo ikke inn til en av dere den veien. Det står at dere ikke har lagt ut noe i det siste, og det er jo tull. Jeg ser jo nye innlegg dukker opp både her og der. Men det er vel sånn det er. Er man utenfor blogg en stund, så forstår man ikke hva som har skjedd.

Her skinner sola i dag og jeg har gått en lang tur på skogsveiene. Så masse mygg? Det vil vel si at sommeren slett ikke er over enda. Å så jeg som kjøpte høstlyng og plommer idag, pluss epler til eplekake. Hmmm. Ja, da er det vel bare å nyte solskinnet så lenge det varer, og ikke tenke høst enda.

8 kommentarer
    1. God kveld, ingen som bruker den lenger tror jeg. Bruk andre grupper og jeg blar opp og ned her på blogg. Klem og fin kveld til deg.

    2. Det har vært så mye rot med Bloglovin så vi sluttet 😀 Hele gjengen tror jeg. Nå er vi på Vi i fra blogg-blokka, du er på den? Hvis ikke skal jeg “hente deg inn” 😀

      1. Skjønte det da jeg gikk inn for å ta for meg av vennelisten min. Ingen var der liksom og så vet jeg jo fra blgg-blokka at dere er der!!!! Jeg finner dere der. Klem til deg 🙂

    3. Rett og slett sluttet ting å virke i Bloglovin, så det ga jeg opp. Istedet har jeg meldt meg inn i en haug med bloggrupper på Facebook. Det fungerer vel så greit. Jeg ser de fleste der 🙂 Og så scroller jeg litt her i bloggen også når jeg orker 🙂
      Plommer og epler har jeg mye av. Men ikke helt helsen til å foredle alt…så jeg tar litt og litt 🙂 Må nok bake noe til helga tenker jeg 🙂
      Kos deg med den vekslende årstiden ♥ Klem

      1. Merkelig med den Bloglovin. Jeg hadde laget meg den fine lista, men ingenting fungerer lenger. Jeg er jo med på bloggblokka, så jeg finner dere når jeg har anledning heldigvis. Så fint du har frukt da kan det jo bli både syltetøy, desserter og kaker!!!! Nyt dagen. Klem 🙂

      1. Tusen takk. Jeg har ikke vært så fryktelig aktiv her enda i høst. Vi har vært mye ute og reist, og da er det ikke lett, for det er ikke alle steder det er nett. Men når bobilen settes vekk for høsten, blir det vel roligere. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg