Skogens ro….

Solnedganger synes jeg er så vakkert. Med noen skyer på himmelen, blir det liv i lyset som veksler så fint mellom trær og kvister.

Nei, dette er ikke månen, men sola. Med tåka som kom i det det gikk mot kveld, ble det så fint.

Tåka danset over hogstfeltet, og jeg fulgte et revespor en lang stund.

Til slutt hadde reven valgt å gå over isen, men den var ikke trygg for mennesker. Det ble fine opplevelser av en liten tur ut i ettermiddagslyset. Man trenger ikke bestandig de lange turene i raskt tempo. Noen ganger trenger jeg i hvert fall, bare skogens ro.

 

14 kommentarer
    1. Noe så flott, bildene altså! Her er det masse vind og regn. Speilholke. Det frister meg ikke med tur ut i dette været. Ønsker deg en fin uke.

      1. Ja, her var det så vakkert i går ettermiddag. I dag henger tåka over oss igjen. Vekslende vær kan man si. Ta det lekkert på glatta. Klemsiklem:)

    2. Det er fint når sola står opp om morgenen, men ekstra vakkert blir det om kvelden når den skal legge seg. Med nydelig fargespill på himmelen. Ønsker deg en fortsatt fin mandag, klem 🤗

    3. Sol opp og sol ned er så vakkert – og som du sier – skyer og slikt…. lager spesielle effekter som gjør det magisk 🙂 Det er godt å rusle rundt i skogen og bare være til 🙂
      klems

      1. Ja, det er gull å bare vandre avsted. Her er det superglatt i dag, så det blir spennende om jeg klarer en tur ut i dag. Jeg har brodder, men det er jo så glatt at de sklir også….. Ha en fin dag. Klemsiklem:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg