Skogstur i nærheten.

I går kveld måtte jeg bare ta meg en tur ut. Kroppen hadde fått hvile nok tenkte jeg. Men jeg kom ikke langt. Energinivået var og er helt på bunnen, så det nyttet ikke å anstrenge seg det minste. En liten bakke var mer enn nok til at jeg nesten mistet pusten. Korona er ikke gøy.

Heldigvis trenger jeg ikke gå langt fra huset vårt for å kjenne litt på skogens ro.

Bare noen minutter fra meg, ligger hogstfeltet. Stille og fint var det der inne og fuglene sang.

Det var fint å bare stå der å lytte.

Fjorårsgresset lå der så brunt og fint enda, før det nye spirer. Jeg vet at her vandrer rådyr, elg og grevling i natten. Ugler og hauker holder til i trærne, og jeg så en tiurrøy her  for litt siden. Ungfuruene hadde fått gjennomgå av elgen, som har feid horna dine. I skogbunnen blomstrer kreklingen. Jeg er heldig som har skogen så nær. Det er gull når kroppen ikke er i form til de lange turene.

10 kommentarer
    1. Så fine bilder fra turen din 🙂
      Og jeg kan tenke meg at korona ikke er gøy! Mamma har hatt det på 5. eller 6 uka nå… 🙁 Men det kommer gode dager igjen!
      God ny dag til deg, Natheless 🙂 klem

      1. Tusen takk. Ja, man blir ganske bekymret over at det varer så lenge for mange. Min trimvenninne har slitt i ukesvis med sitt. Nå endelig begynner hun å få fart på seg igjen, og da var det min tur. Ja, det går over, og jeg er MYE bedre siden det startet. Nå har jeg lyst til mye, selv om kroppen bremser meg. Bare det å ha lyst til å gjøre noe, er jo supert. Klemsiklem:)

    2. Den Coronaen er ikke så grei som mange forsøker å avfeie den med, det tar tid for kroppen å hente seg igjen. Du har veldig fin natur like i nærheten, noe bildene dine beskriver. Klem 🥰

      1. Nei, det er ikke noe gøy. Kroppen kjennes som om jeg har løpt mange mil og det har jeg da aldri gjort!!! Heldig med naturen rett på utsiden. Jeg behøver ikke gå langt for å få opplevelser heldigvis. Klemsiklem:)

      1. Takk du. Heldigvis går det bedre og bedre her. I går kveld var jeg nesten meg selv igjen. Litt snufsete enda, men det kan være pollen også, men den grusomme trøttheten er omtrent vekk. Nå går jeg på med godt humør 🙂 Klemsiklem:)

    3. ja du er heldige som har den skogen nær deg ,så vakre bilder .Jeg har ikke hatt korona og dei av våresom fikk det hadde det lett uten dei store problemene ,føler med deg soom må slite og jeg ønsker deg masse god bedring

      1. Veldig glad i mine nærområder. Koser meg mye der. Ja, den koronaen er noe rart. I går kveld “slapp” det liksom. Herlig å ikke kjenne den fryktelig utslåttheten. Takk for omtanken.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg