Snart klar!

Nå nærmer det seg den store dagen! Jeg fikk for meg at det var lille julaften i dag, men det var det heldigvis ikke. Ikke det at jeg ikke hadde blitt klar, men det er så godt det er enda en dag til å ha det hyggelig før jula ringes inn. Jeg lagde en borddekorasjon og hang opp pepperkaker i lampa.

Koselig med litt pynt utenom det vanlige. I går kveld brukte jeg de gamle juletrelysene til en lysring på et fat jeg hadde med litt flate kanter. Ute plaskregner det, men inne er det koselig.

Husker du nissene jeg lagde av Daz-leire? Nå er de tørre og klare til å spre glede i lysetakene.

Etter å ha tørket godt ble de malt og pålimt skjegg. Klare for jul! Er du klar? Det gjør ikke noe om ikke alt er perfekt. Julen skal nytes med kos og hygge. Hybelkaniner får jeg jakte på siden.

4 kommentarer
      1. Tusen takk. Jeg koser meg med sånt. Mye bedre å vaske tak og vegger etter jul. Da ser jeg jo hva jeg gjør, når det lysner mot vår! Klemsiklem:)

      1. Takk du. Koser meg veldig med å pynte opp. Men i år har jeg ikke tatt fram alt. Synes det var nok med det jeg har nå. I kveld skal jeg pynte juletreet. Klemsiklem:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg